T&M Geplaatst: 10 juni 2013 Geplaatst: 10 juni 2013 Blijkbaar kan je afrikaantjes tot eind mei zaaien. Zijn nu 10 juni, zou het alsnogde moeite zijn nu nog te zaaien? Zouden ze nog gaan bloeien? Groeien deze snel? Quote
Riverdale27 Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 Die groeien niet traag hoor... zeker nog het proberen waard. Quote
ilse Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 Ik heb ze toevallig ook net vanmorgen gezaaid. Kwestie van uitproberen. Het weer doet tenslotte ook raar dus waarom doen we niet gezellig mee? Quote http://meestuintje.blogspot.nl/
henkg Geplaatst: 23 juni 2013 Geplaatst: 23 juni 2013 Stekken kan ook (gewoon een paar kleine stekjes nemen uit een plantsoen in de buurt, of van een buurman, met zijn toestemming)Bloemknoppen en teveel aan blad verwijderen. In potgrond zetten (eerst kletsnat, daarna vochtig houden). Zaaigrond had ik niet, en stekpoeder vond ik niet nodig.Bij mij nu, minder dan 2 weken na stekken, zijn ze allemaal aangeslagen. Gaat -in deze tijd - een stuk sneller dan zaaien: Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.