Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wij hebben een hele klein tuin en nu hadden we dit voorjaar een wandhanger gekocht bij de Welkoop. Die hebben we even uit geprobeerd en we zijn er super blij mee. Nu hebben we ontdekt dat er nog net zo'n tweede zak naast kan hangen. Helemaal blij naar de winkel gegaan vandaag, maar helaas hebben alle Welkopen in de buurt van Eindhoven. Deze wandhangers niet meer . Wie kan mij er toch aan eentje helpen? Misschien dat ze elders in het land nog wel in de winkel liggen of misschien heeft iemand er thuis eentje liggen die niet gebruikt wordt? Die zou ik dan graag willen overnemen! Wie helpt mij uit de brand?

http://www.boerenbond-welkoop.nl/wandhanger

In mijn moestuinseizoen staat ook een foto!

Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

Geplaatst:

Het hoofdkantoor is niet bereikbaar voor klanten .

Ik had wel de webshop aan de lijn, maar die weten helemaal nergens iets vanaf. Alle inkopen worden buiten hen om geregeld. Echt balen!

• 2 weeks later...
Geplaatst:

ik ben nieuw op dit erg leuke forum, ik heb zoiets nog over, ivm plaats /hang gebrek, als je het nog niet hebt kunnen we even overleggen of je deze overneemt voor wat anders/ postzegels of zo/ het kan niet door de brievenbus dat nou weer minder leuk/ afijn ik hoor het graag en hoop dat deze mail jouw bereikt , het wordt de 3 de poging/ gr monique/ alkmaar

Geplaatst:

Ik zie ze ook op meerdere plaatsen te koop. Is zeker weer een hype

(Ik wil er anders wel een voor je kopen bij de Welkoop en opsturen).

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...