Jo66 Posted June 11, 2013 Posted June 11, 2013 Ik ben net verhuisd van huis met tuin naar huis met balkon en wil dolgraag een groene oase op mijn balkon en aan de slag met zaadjes en plantjes van kruiden en groenten..Ik heb een klein kweekkasje uit mn tuin meegenomen en ga kijken hoe ik ga beginnen op mijn balkonnetje...Nu zou ik graag ook wat plantjes hebben van o.a. aardbeien. Is er misschien iemand in de buurt van Schiedam of Meppel die wat plantjes over heeft of 1 is ook al heel leuk??Dat staat wat leuker om mee te beginnen:-) Wie reageert??? Vast bedankt en de volgende keer kan ik ook ruilen........maar eerst opstarten en een beetje hulp????? Quote
Stan Posted June 11, 2013 Posted June 11, 2013 Welkom, als er niemand uit de omgeving iets voor je heeft wil ik best enkele aardbei stekken maken en per post sturen. Dat gaat met munt ook goed dus met aardbei ook. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Miss.J Posted June 11, 2013 Posted June 11, 2013 en ik kan wel wat tomatenplanten komen brengen...ik heb er genoeg ook kan ik je wel een stek geven van mijn maggieplant en heb ik een bramenstek voor je (met dorens)stuur maar een PM als je interesse heb. BTW Welkom!!!! Quote
Jo66 Posted June 11, 2013 Author Posted June 11, 2013 Hallo Stan!Ohhh maar dat is erg aardig zeg!! SUPER!! Dat zou ik heeeeeeeeel erg leuk vinden!!! Zou je dat willen doen?? Natuurlijk vergoedt ik zowiezo de verzendkosten, laat maar weten hoeveel.Heb je toevallig ook munt dan? Ik ben gek op verse muntthee...ik ga net beginnen dus heb nog niks om mee te ruilen helaas...maar als ik dat heb, laat ik het je weten ok?Ik ga eens even rondneuzen hier, erg leuk forum zeg! Mail je me?? Quote
Jo66 Posted June 11, 2013 Author Posted June 11, 2013 Btw; bedankt voor jullie reacties allemaal!!! Quote
Stan Posted June 11, 2013 Posted June 11, 2013 Je hebt een pbtje Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
roosmarij Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 Welkom op dit forum! En succes met de oase op je balkon, dat wordt vast ontzettend mooi! Marijke.(ik kan je helaas nog niet echt iets sturen, heb alleen zaad van een gele klaproos in overvloed, en dat is wel heel mooi, maar je kunt het niet eten vrees ik...) Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Jorieke123 Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Recommended Posts