jens Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 hallo ik zou graag eens willen weten of het mogelijk is om op een perzikboom die je koopt in het tuincentrum en tweede perzik of nectarinesoort op te kunnen entenik zou hem dan graag in waaiervorm willen opkweken met aan de linkerkant bv een perzik en aan de rechterkant een nectarine,als dit mogelijk is kan iemand me dan ook vertellen welk soort enten ik moet doen en in welke maand? alvast bedanktmvg jens Quote
Persica († december 2016) Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Gaat perfect je kunt er tig soorten prunussen op enten ,.. maar,...de kunst is het enten zelf,... dat moet je in de vingers hebben:D Gewoon in aug via chipbudding lukt het beste. genoeg te vinden via Google Quote
jens Geplaatst: 29 juni 2013 Auteur Geplaatst: 29 juni 2013 ah ok,ik heb wel al veel boeken gelezen over enten maar in de praktijk lukt het nog niet goedweet jij trouwens hoe je een abrikoos moet snoeien,ik dacht toch dat hij op eenjarig hout vruchten draagt dus dan moet je toch zoveel mogelijk nieuwe takken bekomen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.