appelvrouw Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Onder mijn gele Hinnomaki vond ik een klupje zaailingen. Mijn vraag: hebben deze zaailingen dezelfde kwaliteit als de moederstruik? Of moet ik rekenen op kruisingen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Als je andere in de beurt heb staan heb je een kans voor kruizing .Ik zou zeggen verpoten en proeven....2of3 jaar wachten. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 De andere die er in de buurt staat is ook een Hinnomaki, maar de rode...daar ben ik niet zo bang voor..ik was alleen bang dat het slechte vruchten zou kunnen opleveren..zoals met aardbeien bijvoorbeeld. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jens Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 als je geluk hebt heb je misschien een nieuw goed ras en als je pech hebt zijn ze niet te eten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Misschien krijg je de champange kruisbes.?? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
powerlite Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Heb al redelijk wat zaailingen laten staan om te zien wat er van terecht kwam , maar nog nooit iets tegengekomen die de moeite was om te houden.Hopelijk jij meer geluk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 28, 2013 Author Share Posted June 28, 2013 OK, dank jullie wel..gezien jullie ervaring geloof ik dat ik er maar niet aan begin. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts