single_farmer Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Hoi allemaal, Vanochtend toen ik door de moestuin wandelde zag ik op enkele bloemen die hier ook tussen staan een vreemd insect zitten. Heeft er iemand enig idee wat voor iets het is. Het lijkt mij iets bij-achtig te zijn. Quote
speets Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Mooie penseelkever! Leuk Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Erny Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Een kever??? Haha, dat had ik nou nooit geraden... Mooi beestje zeg!! Er is trouwens een Insectentopic... daar mag deze vreemde kever ook wel heen insecten-foto-s-en-verhalen-t5261-360.html Quote
Bit Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 prachtig zeg. Mooi ding. Nog nooit gezien. ik ga zo gelijk ff googlen. er is nog een hele wereld te ontdekken. Quote
single_farmer Geplaatst: 6 juli 2013 Auteur Geplaatst: 6 juli 2013 Bedankt voor de snelle reacties! Van een Penseelkever heb ik nog nooit gehoord. Ik vond het ook wel meer trekken op een bij dan op een kever, wie verzint toch die namen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.