Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Binnenkort is het weer zo ver.

Op zaterdag 2 en zondag 3 april 2011 vindt de 34e editie van Kom in de Kas plaats. Kom in de Kas is het grootste publieksevenement van de Nederlandse Glastuinbouw. Honderden gastvrije groenten-, bloemen- en plantenkwekers openen dit weekend hun deuren van de kas voor het publiek. In meerdere regio’s verspreid over Nederland kan het publiek komen kijken wat er allemaal gebeurt in die glazen kassen.

http://www.komindekas.nl/

Geplaatst:

Leuk! Ik ben al enkele jaren geweest en is altijd interessant. Mijn man heeft een aantal jaar in de glastuinbouw gewerkt en toen heeft zijn bedrijf ook mee gedaan, was erg leuk om ook aan de andere kant te zien hoe of wat.

Wie gaat er nog meer?

Kersenbloesem, mama van 2 kleine kersjes. Voor het eerst dit jaar een mini moestuin.

Geplaatst:

Ik wilde dit jaar in ieder geval eens een kijkje gaan nemen in de dichtstbijzijnde kas, dat wordt dus ergens in Rotterdam-IJselmonde. Ik ken de kas van vroeger [heb een blauwe maandag in een rozenkas gewerkt] Er blijkt de laatste jaren heel veel geautomatiseerd te zijn. Veel computerwerk etc. Ben ik wel benieuwd naar. Als ik er aan denk zal ik even wat foto`s maken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...