Claudia69 Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 een handvol ananaskersjesen straks appelmoes van eigen boom
jasmin Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 helemaal niks, vandaag een graai gedaan in pre-fab-food... (uit de winkel) kip tiki masala, rijst, erwten en wortels uit glas... die dagen heb je ook... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jooze Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 haha "like" Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
bartp Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Gisteren gegeten:- Witte koolsoep- parelhoenfilet met aardappelpuree en boterboontjes (gebakken met boter en paneermeel) Witte kool en boterboontjes kwamen uit eigen tuin.
meekje Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Straks lekker kropje sla en kapucijners! Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
appelvrouw Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Moussaka met aardappels en tomaat van eigen grond en een salade van radicchio en andijvie, klein sjalotje gris erbij.Hoogste tijd dat ik eens pompoensoepen ga maken,even oefenen, het is bijna Halloween We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
greetje11 Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Vandaag wordt er hier niet gegeten, we hebben buikgriep Ik heb tot half 3 op de kop boven het toilet gestaan, toen was ik eindelijk alles kwijt.Vandaag maar een dagje vasten of iets kleins eten.Maar zeker geen warme maaltijd, moet er niet aan denken.
Helly Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Beterschap Greetje & gezin. Good things come in small packages
appelvrouw Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Ja Greetje sterkte!( Ik zou die radijs maar lekker laten zitten ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Als je het kunt...iets met (cayenne)pepertjes erin...zo scherp mogelijk....maakt inwendig (maag en darm) alle foute bacillen dood.
greetje11 Geplaatst: 15 oktober 2011 Geplaatst: 15 oktober 2011 Bedankt allemaal. Ben weer helemaal beter.1 dag alles achter de rug.Gelukkig maar weer.
pet Geplaatst: 15 oktober 2011 Geplaatst: 15 oktober 2011 Knolvenkel met geroosterde hazelnoten. Allebei uit de tuin.
appelvrouw Geplaatst: 15 oktober 2011 Geplaatst: 15 oktober 2011 Aparte combinatie zeg. Ik hou niet van hazelnoten, maar ik kan het eens proberen met walnoten We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
pet Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 Ik had het recept misschien even uit moeten schrijven. Ik vond het komisch genoeg in een blaadje van de botanische tuin, als een eeuwenoud recept. Recept:Venkel door midden gesneden even koken in wat bouillonDan gemalen peper eroverheen, basamicoazijn en olijfolieEn dan geroosterde stukjes hazelnoten eroverheen. Ik ben niet zo'n venkelfan, maar dit vond ik heerlijk.
appelvrouw Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 Dank je wel!Wij aten pompoensoep met wortel, tomaat en uit de winkel chilisaus erdoor..mmm lekker We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
snekermoestuin Geplaatst: 18 oktober 2011 Geplaatst: 18 oktober 2011 Rode bieten met béchamel Kijk ook eens op ons blog http://snekermoestuin.blogspot.com/
Jorieke123 Geplaatst: 18 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2011 Geitenragout Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 18 oktober 2011 Geplaatst: 18 oktober 2011 Hoe smaakt eigenlijk geitenvlees vergeleken met eehm.. 'ander' vlees? Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 18 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2011 Ehm.. We hebben het net even besproken, en hebben er geen antwoord op Erg lekker, dat wel, maar niet echt uitgesproken. Er komt meer smaak aan bij het ouder worden van het dier, en in dit geval zou dat een flinke bokken-meur-smaak worden.Qua smaak en textuur is het te vergelijken met ons kippenvlees, maar dat is al niet te vergelijken met kip uit de supermarkt. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 18 oktober 2011 Geplaatst: 18 oktober 2011 Geit dat naar kip smaakt... Hebben ze te lang bij de kippen gelopen? Maar ff serieus.. voor herhaling vatbaar? Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 18 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2011 Nou ja, niet zozeer naar kip Maar meer qua stevigheid, pezigheid, enz. Onze kippen zijn dan ook wel veel steviger en smaakvoller dan de prijsmepper kippen. Echt lekker en voor herhaling vatbaar, maar toch houden we geen geiten meer. En dus zullen we ook geen geitenvlees meer 'oogsten'. Varkensvlees wordt het volgende project (ik zie het al voor me... zo'n half varken op het aanrecht ) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2011 Nieuw topic over het uitbenen:https://www.moestuinforum.nl/vlees-uitbenen-verwerken-t3198.html Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
harmony Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Voorlopig vind ik een haan groot genoeg om zelf te slachten
Jorieke123 Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2011 Zitten beste fileetjes aan nog Ik las laatst een goeie tip over het poepertje, of heb je geen poep-problemen? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten