Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin

Featured Replies

Geplaatst:

Als je op zo'n groen linkje stond kon je de site linksonder in t grote veld zien staan.

Ach hij of zij, blijft een spammer.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Om de zoveel weken zijn er een aantal Chinese schoenenverkopers die een poging doen hun spam op het forum te zetten. Meestal verwijder ik deze nepaccounts voordat ze een bericht kunnen plaatsen. Is er dan toch eentje doorheen geglipt? Kan je de link geven waar dat bericht staat want ik kan hem niet direct terugvinden?

p.s. mocht er ergens spam staan op het forum of wil je een bericht splitsen / verwijderen / opschonen dan kan je via het omgekeerde driehoekje dit aan ons doorgeven.

124x1z7.jpg

Geplaatst:
Maar ik kan de gebruiker niet verwijderen toch?

Anders was ik al lang weg...

Geplaatst:

dat mag niet van mij

Geplaatst:

Dennis is nog wakker

Geplaatst:
Maar ik kan de gebruiker niet verwijderen toch?

Anders was ik al lang weg...

Welnee... bij jou gebruiken we het kinderslotje... een soort dimmer als de babbels te luid worden...

Geplaatst:
Heey Luc, ik verwijder elk spam bericht zodra het geplaatst wordt en ik het zie. Ik kijk elke dag alle (nieuwe)topics door, dus ik mis ze niet. Maar ik kan de gebruiker niet verwijderen toch?

Nee dat is waar. Ik zal wat vaker de ledenlijst door kijken, je haalt ze er zo tussen uit die chinezen

Edit: tot maart geen spam accounts gevonden

Geplaatst:

Jorieke, hadden we je al verteld hoe geweldig je bent met het verhuizen van topics

Geplaatst:

Whahaha, Lol! Zit gewoon op tribalwars serieus te overleggen over aanvallen,

in ene gaan we zo ver off topic dat het over moestuintjes gaat, whahaha.

Geplaatst:

Zijn ze er al aan begonnen Dennis? Moet je tussen de moestuinen op Tribal Wars je gevechten leveren en tussendoor slablaadjes eten?

Geplaatst:

lachen net, me vader was 2 dagen weg naar een bijeenkomst de ESA European Spice Agency dacht ik, weet niet zeker wat de naam was , maar die kwam met wat leuks terug Als je de verpakking ziet denk je aan een dingetje tandenstokers , zo'n kartonnetje met wat dingen er in,

Maar er zitten een soort kartonnen tandenstokers in, met aan het puntje meerdere ''hot peper'' zaadjes , stokje afbreken en in de grond steken en klaar, grappig Kan eventueel straks nog wel even een fotootje maken.

Betwijfel t wel.. zitten 4 á 5 zaadjes per stokje : Word dat niet erg krap? maarja, ik probeer het maar gewoon,

Geplaatst:

Nou , nog ff en er gaat hier geen sla meer in de grond In 't kasje kan ik slakken nog weren, maar komt straks wel het probleem; warmte

In emmers en bakken zaaien gaat perfect veel makkelijker

Geplaatst:

Hier nog geen slak in mijn plantjes gezien

Geplaatst:

Dan verhuis ik vandaag nog naar Kampen! Tis hier echt vervelend aan het worden. Vooral na de regen vind ik ze overal terug...

Geplaatst:

Ik heb hier helemaal geen slakken. Gisteren dacht ik dat ik er 1 vond, maar dat was een leeg huisje. Verder alleen last van rupsen en bladluis (veel!). Maar is bladluis erg?

Geplaatst:

Ik vind op mijn balkon op de 1e verdieping ook wel eens lege slakkenhuisjes. Laatst ook een schelp!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.