Ga naar inhoud

Bloei sugarsnaps en erwten, komt er nog meer?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb al aardig wat sugarsnaps en een aantal erwten geoogst.

Er hangen nu ook nog best wat peultjes aan me planten, maar hoe zit het als ik die geoogst heb?

Komen er nog een keer bloemetjes op of is de plant hierna echt "op"?

Pfff, heb nog zoveel te leren!

Geplaatst:

Ik heb 2 weken geleden geoogst en nu zitten er weer nieuwe bloemetjes aan, dus ik denk dat het gewoon door blijft gaan.

Geplaatst:

Bij mij komen er ook weer nieuwe bloemetjes en ik heb ook alweer wat kunnen oogsten, alhoewel de planten al wel voor een deel geel zijn geworden. De nieuwe uitlopers zijn echter wel groen en daar komen de nieuwe peultjes aan. Het is wel veeeeeel minder dan de eerste lading, dus ik vraag me af of het wel de moeite is om de planten daarvoor te laten staan en of ik uiteindelijk niet méér opbrengst zou hebben, als ik er direct na de eerste oogst iets anders had geplant. Maar ja, er kwamen hier en daar al wat bloemetjes en dan vind het zo zielig om de plant er al uit te gooien!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...