Geplaatst: 2 augustus 201312 j Pas op met knoflook aan de kat te geven! Ik heb laatst gelezen dat bij langdurig gebruik zijn ingewanden geïrriteerd kunnen raken met alle gevolgen van dien.
Geplaatst: 2 augustus 201312 j Vorig jaar ook ineens last van vlooien bij onze kat. We kwamen er achter omdat we zelf bijtplekken hadden op onze benen. Om er af te komen wilde we ook zo min mogelijk gif gebruiken en hebben alleen de kat maandelijks behandeld met Stronghold. Wel het huis goed gezogen en de zak gelijk weggegooid. De overgebleven vlooien in huis hebben ons nog wel een aantal weken gebeten maar ze kunnen zich van mensenbloed niet meer voortplanten. Zo zijn wij er met weinig gif vanaf gekomen alleen duurt het dan iets langer.
Geplaatst: 2 augustus 201312 j Sluipwesp: op het uitroeptekentje klikken en de moderator vragen om het te verwijderen (als ze/hij dat al niet uit zichzelf doet ). Ik durf bijna niets meer te zeggen, maar raap al mijn moed bij elkaar : Ik gebruik Frontline en heb 2 katten. Het is dan voordeliger om pipetten te kopen voor kleine honden en beide katten met 1 pipetje te behandelen. Het is hetzelfde spul, alleen geconcentreerder. Het werkt niet tegen wormen en het is natuurlijk minder nauwkeurig, maar het gebeurt mij wel vaker dat er spul naast de kat terecht komt in plaats van erop. Als ze bijvoorbeeld vinden dat ik ze kriebel met dat pipetje en dan opeens hevig hun kop schudden ---> speets ook onder het vlooienspul De druppels zijn een paar keer per jaar in de aanbieding/actie, onder andere rond dierendag. Met twee verpakkingen kom ik het jaar wel door. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 2 augustus 201312 j Ik gebruik Frontline en heb 2 katten. Het is dan voordeliger om pipetten te kopen voor kleine honden en beide katten met 1 pipetje te behandelen. Het is hetzelfde spul, alleen geconcentreerder. dit kan bij sommige soorten wel, maar niet bij alle anti-vlooienpipetjes is de samenstelling gelijk. hierbij dus goed letten op de samenstelling en de dosering.
Geplaatst: 2 augustus 201312 j hierbij dus goed letten op de samenstelling en de dosering.Dat komt wel goed: Mijn geestelijk vermogen is nog in tact' date=' hoor.... [/quote'](Sorry hoor, die móest ik even inkoppen ) "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 2 augustus 201312 j geldt ook meer voor andere mensen die toevallig meelezen en denken "dat is makkelijk ik pak de honden variant"
Geplaatst: 2 augustus 201312 j Auteur Je hebt pipetjes voor katten tot 7,5 kilo... dat wegen mijn katten waarschijnlijk tesamen... tussen die twee verdelen lijkt me dan wel economisch.... Anyway, UPDATE... geen vlo meer op mijn benen gezien. Misschien toeval... Ben wel neurotischer nou... denk elke keer dat ik iets voel prikken... en ik zie echt niks... enne @Speets.... niks aan de hand, het vloog me er uit... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.