Jump to content

Babbeltuin - forumonderdeel offtopic

aardbeijim
 Share

Recommended Posts

Ik zou het eigenlijk wel wat vinden al er een nieuw forumonderdeel komt namelijk babbeltuin.Hier kan je dan bevoorbeeld dan nog een forumdeel onder maken bv off topic dus een plaats waar je gewoon met elkaar kan praten zonder dat het bijvoorbeeld iets te maken heeft met de moestuin.

Wat vinden jullie hier van?

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Ja in de huiskamer wordt toch nog wel over de moestuin gepraat.Dat zijn ook topics wat gwn niet onder groente,fruit,kruiden of de makkelijke moestuin passen of overige forumonderdelen.

Ik dat zo`n nieuw forumonderdeel ook makkelijker is voor de mod`s moet minder opgeschoond en kunnen als off topic berichten daar heen.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Ik sluit me er bij aan, goede suggestie Jim!

Er is toch zeker behoefte aan bij de vaste kliek forummers en zoals Jorieke al aangeeft zou dit ten goede komen van het forum als dat op een afgesproken plek gebeurd en niet tussen de bestaande topics door.

De naam babbeltuin is natuurlijk uitermate geschikt daar voor.

Even a broken clock is right twice a day

Klopt, de huiskamer (en onbedoeld de moestuin seizoenen) diende deze functie. Maar een echt babbel gedeelte hoort er gewoon bij, dus een goede suggestie Jim!

Er moeten natuurlijk niet te veel forum onderdelen bijkomen omwille van het overzicht en omdat we anders zo vaak moeten klikken

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Het nieuwe forum onderdeel: babbeltuin is een feit. Dit betekent dat in de andere topics minder off-topic gepraat gaat worden, toch? Nee hoor, een grapje mag zolang het maar geen pagina's vol zijn.

Ik heb even getwijfeld onder welke categorie het onderdeel zou moeten vallen maar ik heb uiteindelijk gekozen voor 'overig' omdat je dan voor de kernstructuur van het forum (Huiskamer - Moestuinseizoen - Groente - Fruit - etc.) niet naar beneden moet scrollen. Daarnaast is het onderdeel alleen toegankelijk voor leden, als gast kun je bij dit onderdeel niet meelezen.

https://www.moestuinforum.nl/babbeltuin-f47.html

Nogmaals bedankt voor jullie suggestie en