Itoero Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Ik heb geen geld voor zo'n echte wekketel.M'n grootste kookpot is echter te klein voor zo'n inlegrooster.Ik lees dat je een handdoek op de bodem van de pot kan leggen...verbrandt die handdoek dan niet? En dempt dat de warmte genoeg zodat de weckpotten niet kunnen springen?Kan ik eventueel een isomoplaat (met gaten) op de bodem van de kookpot leggen? Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Een metalen snelkookpan mat.Dat is een rondje op kleinepootjes(2cm) met schijfjes erop die je kan invouwen en uitvouwen.Daar wordt ook wel aardappelen opgekookt in de snelkookpan,kost 2,50 Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Gaat prima hoor, met een handdoek Isomoplaat wordt zacht boven de 95 graden, da's niet handig. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Ik heb een snelkookpan-mat gebruikt voor 1/2 liter potten te wecken...dat ging juist.1 liter potten zijn te groot, dus dan moet ik toch nog een handdoek gebruiken.Benieuwd of dat gaat werken. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danuta Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Een weckketel kost echt geen vermogen hoor, gewoon een ouderwetse die je op je fornuis kunt zetten, beginnen bij een eurootje of 5... http://www.marktplaats.nl/z.html?query=weckketel+gebruikt&categoryId=0&postcode=4931XH&distance=0 MVG Danuta Quote MVG Danuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts