Geplaatst: 30 juli 201312 j Ik had Frieslanders op de tuin. Ging niet helemaal goed, vergeten aan te aarden, dus sommige waren wat groen, de groene er tussenuit gevist en ze thuis laten drogen. Iets te lang, ze kregen een groene waas. Maar goed, naar binnen gehaald, en het groen is weinig, met gewoon schillen is het weg. Vandaag de aardappels gegeten, of liever gezegd, niet. Waren echt niet lekker! Roken al niet lekker toen ik ze aan het bakken was, waren ook wat kruimig, en dat ben ik van Frieslanders niet gewend. Komt dit nu door dat de aardappels toch een wat groenige schil haddén? Of heb ik gewoon een ander soort aardappels gekocht, waar wél frieslanders op het etiket stond? Ik weet het niet, maar denk niet dat wij deze aardappelen nog gaan eten. Zo zonde!
Geplaatst: 2 augustus 201312 j Ik voel met je mee! Heb ik me het hele voorjaar lopen verheugen op een mooie oogst vastkokers uit eigen tuin, net als vorig jaar. Blijken ze kruimig te zijn. Blèèèèèè "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 2 augustus 201312 j De Frieslanders zijn hier wel goed, maar niet heel groot. Waren ze misschien glazig Jo?
Geplaatst: 24 augustus 201312 j Hier waren ze TOP!!Lekker veel en mooi formaat.Maarja.. ze waren hier ook op hun thuis-land..Misschien dat dat helpt! http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 24 augustus 201312 j Auteur Dat zal het zijn Gemma! Die Frieslanders voelden zich hier in de provincie Utrecht niet zo fijn! Mooi dat je een goede oogst hebt! De Bildstar die ik later kon oogsten zijn gelukkig wel goed, maar eigenlijk ook wat te kruimig naar mijn zin. Volgend jaar gewoon weer Frieslanders, maar dan wat dieper poten, aanaarden enzo. Er beter voor zorgen dus!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.