Geplaatst: 12 augustus 201312 j Ha allemaal, Ik dacht dat het leuk was om jullie mijn tuin te laten zien en hier updated foto's te plaatsen als er iets nieuws is en als er iets ontwikkeld. Hieronder wat foto's: Wat hebe struiken (pink lady, Purple, etc)Blauwe regenHedera + clematis The president en nog een andere waar ik even de naam van kwijt benRozenstruiken wit, rood en grond bedekkende rozen (roze), donkerrode rozenVlinderstruikLavendelTafelvijverJapanse Esdoorn Garnetetc... Fruit:Frambozenstruik herfst Fall goldAppelboom laagstam BenoniKersenboompje Kornia (miniboompje)Aardbeien doordragers Je begint nu te merken dat de meeste bloemen klaar zijn voor dit jaar, maar je behoud een heel mooi blad schilderij over Helaas is op de foto's mijn grond wat droog.. maar dat mag de pret niet drukken. 12 augustus 201312 j aangepast door Gast
Geplaatst: 12 augustus 201312 j Auteur Vandaag nieuwe aanwinsten: Gardena Roll Up!: Pluimhortensia, roze (nu nog wit): Kleine tuinhortensia (moet laten verplaatsen, nu tuidelijk in pot)
Geplaatst: 13 augustus 201312 j Heel leuk om andermans tuintjes te bekijken... en daarom hebben we ook de mogelijkheid om op dit forum een Moestuinseizoen-blog bij te houden... blog/ Daar kan je je eigen seizoen aanmaken en daar ook de updates plaatsen. Mensen kunnen zich abonneren op jouw seizoen en krijgen dan een melding als je een update hebt geplaatst.
Geplaatst: 13 augustus 201312 j Auteur Oh wat leuk!! Ja ben net nieuw hier, had dag nog niet gezien, dat gaan we natuurlijk doen!! BEDANKT!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.