Geplaatst: 24 maart 201114 j naar aanleiding van de tip van de week, die vis in waterbakhoe doe je dat juist, in de serre, dat er automatisch watergegeven wordt, met katoendraad?is dat speciale draad?uitleg graag?
Geplaatst: 24 maart 201114 j Daar zou ik ook wel meer over willen weten. Hoe dik, hoe lang, hoeveel water per plant per week, hoe groot de vis versus de emmer? Good things come in small packages
Geplaatst: 24 maart 201114 j ik heb emmers in de serre staan bv naast elke tomaat plant 1 deze vul ik steeds tot aan de rand, in het water ligt de ene uiteinde van een dikke katoendraad het andere uiteinde is ondiep ingegraven aan de voet van de tomaat, katoendraad staat hierdoor strak,op deze manier hevelt automatisch de katoendraad steeds kleine beetjes water uit de emmer naar de tomaat, waardoor de grond ligt vochtig blijft.voor je de katoendraad spant moet hij eerst volgezogen zijn met water. een visje moet zo klein mogelijk zijn, ik had 1 visje per emmer van denk anderhalve centimeter, ze groeide wel redelijk denk dat ze eind van seizoen dubbel zo groot waren. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 24 maart 201114 j Hoe span je een draad dat alleen in de grond vast zit? Hij zit niet vast aan de emmer...? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 24 maart 201114 j .... en waar kan je zo'n katoendraad kopen? Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 24 maart 201114 j Joriekes vraag, ja dat blijft gewoon hangen als het stuk in de emmer/water maar wel lang is, je kan aan dat deel ook een steentje knopen als je wil maar niet speciaal nodig. Koert vraag, weet ik niet naai winkel ofzo of markt weet je vriendin vast wel waar te kopen. Joke vraag, weet ik niet is je keukentouw van katoen ? want dat moet en liefst zo dik mogelijk, of een dun katoen een dikkere vlecht van maken Players only love you when they're playing.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.