Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ben hier net nieuw en heb nu al zoiets van heeey... kijk dit is echt leuk. Las net een moestuin forum dag in September. Helaas in Zelhem, maar misschien dat ik tegen die tijd met iemand mee kan rijden. Lijkt me erg leuk om naar toe te gaan. Heb nog niet veel ruilmateriaal, maar kan altijd gaan kijken. Heb wel een paar leuke dingen. Ik heb een moestuin dichtbij huis. Heeft altijd nog dezelfde opstelling als toen ik hem kreeg zo`n 4 jaar geleden, maar wil er mijn eigen ding van gaan maken. Met een drukke verbouwing de laatste 2 jaar en 5 kids is het er nog niet van gekomen.

Heb interesse in kruiden planten en de medicinale werking ervan en ik ben nog lang niet uitgeleerd en op deze manier hoop ik veel meer te weten te komen. Verder spreek zelfvoorziening me steeds meer aan.

Zodra ik foto`s heb zal ik gelijk gaan plaatsen.

Geplaatst:

Wow met 5 kids kan ik me dat geheel voorstellen....ik heb er 1....die telt voor 5 hahahahaha.

Je zult wel rust vinden in de moestuin ! Dat heb ik tenminste...laat mij maar ff rommelen !

Succes meid

Geplaatst:

Ja inderdaad lekker bezig in de tuin dan kom je tot rust. Maar het is wel gezellig hoor 5 kinderen. Probeer ze ook zoveel mogelijk toch mee te nemen. Sommige willen volgend jaar een eigen stukje. Even kijken of ze door de test ronde komen hihi

Geplaatst:

Hallo Esther, welkom!

Heerlijk, zo'n tuin "om de hoek", niet te ver weg, maar wel even eruit!

Je komt hier echt van alles tegen en ik vermoed dat je nog niet uitgeleerd bent als je alles hebt gelezen, maar wel een heel stuk wijzer. Veel plezier in ieder geval!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...