Posted August 13, 201311 yr Ik heb 2 appelboempjes op laagstam staan sinds 2 jaar.Bramley’s Seedling en James Grieve. Helaas heb ik dit jaar geen bloemen eraan gekregen, boomjes zien er gezond uit in mijn ogen. Iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
August 13, 201311 yr Dat is normaal, nog even geduld. De boompjes zien er inderdaad heel gezond uit! Bramley is trouwens een ontzettend sterke groeier, zelfs op zwakke onderstam. Ik hoop dat je genoeg ruimte hebt in je tuin. Wel een originele keuze overigens, zo'n Bramley
August 13, 201311 yr Wel een originele keuze overigens, zo'n Bramley Intratuin heeft de Bramley vast in zijn assortiment. Eigenlijk vanwege de gezonde groei denk ik. Dat ze zo groot worden vertellen ze er niet echt bijTuincentrum hier om de hoek heeft er trouwens ook staan; zelfde etiketten. Het zal aan t aanbod liggen denk ik ? Albert Heijn bood ze van t voorjaar ook aan trouwens. Voor 9,-