Salamandertje Geplaatst: 13 augustus 2013 Share Geplaatst: 13 augustus 2013 (aangepast) Onderstaand mijn aanbod voor 21 september. Laat het gerust weten als ik iets voor je mee kan nemen. Ik heb alles zelf gezaaid en geoogst, tenzij anders vermeld. Ik gebruik alleen biologische spullen. ZaadjesBerry tomaatjesNoordhollandse Veldsla (gekocht)Lollo Rosso (onder voorbehoud)RucolaAstrantia MajorHelenium "moerheim beauty" (Voor Applevrouw, nog genoeg voorradig)Radijs Saxa (gekocht)BasilicumLupine (voor Piroska) Kleine hoeveelheden (slechts een paar) van:Bloemkool (gekocht)Komkommer (gekocht)Wortel Resistafly F1 (gekocht)Lavas (gekocht) Tijm (gekocht)Oregano (gekocht) Stekjes1x Aardbei Sarian F1 (eigen zaai) gereserveerd 5x Pepermunt (biologische moederplant) nog 3 over Mijn wensen lijstje:Aardbeien stekjes (krijg ik van Appelvrouw)Cosmea zaadjes (krijg ik van Piroska)Aubergine Kermit zaadjesMunt soortenDahlia zadenAllium giganteum 21 augustus 2013 aangepast door Gast Quote Bzzzz... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 13 augustus 2013 Share Geplaatst: 13 augustus 2013 Cosmea zaadjes kan ik voor je meenemen. Maar. Eigenlijk denk ik dat je beter af bent als je Cosmea toch elke keer F1, met nieuw aangeschaft zaad dus , zaait.Afgelopen jaar heb ik zaad genomen van de planten die ik had staan. Dat zaad gaf planten in erg wisselende maar vooral vage tinten , en veel wit en wit met een randje roze. De bloemen zijn ook kleiner. De door mij gewenste sprekende kleuren zijn er wel, een enkeling, maar het meeste is een vaag aftreksel. Volgend jaar koop ik gewoon weer nieuw een zakje. Maar wil het met alle liefde voor je meenemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Piroska Geplaatst: 14 augustus 2013 Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Hoi Sander, ik heb wel wat Cosmeazaad voor je (uit zakje, niet zelf geoogst) Ik wil dan wel wat lupinezaad van je als het kan. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Salamandertje Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Cosmea zaadjes kan ik voor je meenemen. Maar. Eigenlijk denk ik dat je beter af bent als je Cosmea toch elke keer F1, met nieuw aangeschaft zaad dus , zaait.Afgelopen jaar heb ik zaad genomen van de planten die ik had staan. Dat zaad gaf planten in erg wisselende maar vooral vage tinten , en veel wit en wit met een randje roze. De bloemen zijn ook kleiner. De door mij gewenste sprekende kleuren zijn er wel, een enkeling, maar het meeste is een vaag aftreksel. Volgend jaar koop ik gewoon weer nieuw een zakje. Maar wil het met alle liefde voor je meenemen. Ah dat is jammer.. Bedankt voor je tip en aanbod! Dan ga ik voor de "nieuwe" zaden Hoi Sander, ik heb wel wat Cosmeazaad voor je (uit zakje, niet zelf geoogst) Ik wil dan wel wat lupinezaad van je als het kan. Doen we! Ik heb 20 zaden over. Is dat genoeg? Quote Bzzzz... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Piroska Geplaatst: 15 augustus 2013 Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Ja geweldig! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 21 augustus 2013 Share Geplaatst: 21 augustus 2013 Ik wil die Sarian F1 wel van je. Kijk maar in mn lijstje wat jij ervoor terug wil hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Salamandertje Geplaatst: 21 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst: 21 augustus 2013 Staat genoteerd! Ook een munt plantje voor DebjeDuif gereserveerd. Quote Bzzzz... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DebjeDuif Geplaatst: 12 september 2013 Share Geplaatst: 12 september 2013 Het heeft even geduurd maar mijn ruillijstje staat er ook op, zit er iets voor je tussen? Quote “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 12 september 2013 Share Geplaatst: 12 september 2013 Wil je een polei munt? (Mentha pulegium) zet het dan eventueel even op mijn lijst dan... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Salamandertje Geplaatst: 16 september 2013 Auteur Share Geplaatst: 16 september 2013 Excuus voor mijn late antwoord, ik ben een tijdje in de VS voor werk. Zou graag de poleimunt van je willen jet! Ik kom vrijdag weer thuis, dus dan kan ik zien of het astrantia stekje goed stand houdt. Hoop t! Ananasmunt wil ik graag van debje. Bedankt en tot zaterdag! Quote Bzzzz... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 16 september 2013 Share Geplaatst: 16 september 2013 Geheugensteuntje: Je krijgt van mij een jostabes in ruil voor die Sarian. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 17 september 2013 Share Geplaatst: 17 september 2013 Goede terugreis Sander...Polei munt voor jou! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bouwvrouwe Geplaatst: 17 september 2013 Share Geplaatst: 17 september 2013 Graag zou ik die helenium eens willen proberen.Heb munt en andere plantjes in ruil -zie lijstje- Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Salamandertje Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Share Geplaatst: 17 september 2013 Wil wel graag een herdstanemoon stek van je. Welk soort is het precies? Neem helenium voor je mee. Quote Bzzzz... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bouwvrouwe Geplaatst: 17 september 2013 Share Geplaatst: 17 september 2013 Ik zal m'n lijst daarop checken en de naam bij de plant doen. Tot zaterdag! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.