nikki_sa Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Hallo allemaal, Ik ben Nikki en ik ben 26 jaar. Sinds een paar maanden huur ik een stukje land 100M2Hiervoor had ik al veel verschillende groenteplanten thuis in potten staan.Ik ben nog volop bezig met dingen te ontdekken binnen de moestuin. Groetjes Nikki Quote
Stan Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Welkom en een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Esthe76r Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 welkom, veel plezier op je tuin Quote
Lynn Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Welkom! Je hebt al veel staan hoor. Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
roosmarij Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Hallo Nikki, welkom! Gaaf hè, zo'n stukje land?! Je hebt er al heel wat van gemaakt! Veel plezier in je tuin en op het forum! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Jacquie Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Echt leuk zo'n lap grond....wauw zeg !!Wat heb je er zoal in staan ?? Oh ja, Welkom Quote
nikki_sa Geplaatst: 16 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2013 Hoi Ik heb er boontjes, courgette, bietjes, verschillende kolen, prei en sinds deze week een aardbeienveld groetjes Nikki Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.