Alles dat geplaatst werd door Gitta
-
Japanse kwartel (Coturnix japonica)
Heel goed gedaan en ze hebben dus geluisterd!
-
Paashaas?
Dat heb je al gauw met van alles dat uitgeprobeerd wordt om eieren te vinden.
-
Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2026
Wij hebben een heerlijke gemengde sla gegeten. Met veldsla, rucola en winterpostelein uet. Verder nog aangevuld met komkommer, paprika, augurken en zilveruitjes.
-
Foto's van: je oogst
Ik had ook een vergiet met verschillende soorten bladgroente. Veldsla, rucola en winterpostelein. We kunnen nog wel 4 of 5 van die vergieten oogsten de komende tijd. Het was al gesneden en gemengd met paprika, augurken, komkommer en zilveruitjes.
-
Paaseierenjacht
Die heb ik ook al ingedrukt, maar geen ei.
-
Tekenen van de lente 2026
-
Hebben jullie ook een bloementuin? foto's....
Dankjewel. Inderdaad gelukkig een weekend eerder.
-
Paaseierenjacht
-
Paaseierenjacht
Waarom kreeg ik dan de hint om foto's te gaan maken in de tuin. Heb ik gedaan en geplaatst. Daar stonden ook narcissen op in de voortuin.
-
Paaseierenjacht
Was een hint @Petrasmoestuin
-
Paaseierenjacht
Weer een paar eitjes verder.
-
Tunnelvisie bij paaseieren zoeken.
Same here.
-
Paaseierenjacht
Oké, maar ik weet het afgeschermde stukje niet te vinden. Ik heb me net als jij eerst afgemeld en daarna weer aangemeld. Foto plaatsen werkte ook niet bij mij. Helaas
-
Paaseierenjacht
Ik gebruik de website nooit. Dan moet ik de pc of laptop er helemaal voor aanzetten. Dus ik ga nooit de 25 halen. Jammer.
-
Tunnelvisie bij paaseieren zoeken.
Ik heb al heel veel gezocht en kom niet verder. Wie zit er nog meer in een tunnel net als ik. Niet verklappen waar je hebt gezocht.
-
Paaseierenjacht
Ik mis dan 2 eieren, die van de foto’s plaatsen en opnieuw inloggen.
-
Hebben jullie ook een bloementuin? foto's....
Mijn neus zit dicht op het moment. Ben verkouden geworden van gisteren op vandaag. Dus kon hem niet ruiken net.
-
Paaseierenjacht
Ik gebruik de website nooit. @Caatje Maar dat moet niet uitmaken volgens mij.
-
Paaseierenjacht
Hier ook. Ik mis waarschijnlijk nog heel veel functies waarvan ik het bestaan niet weet. Haha
-
Paaseierenjacht
Ik geb er veel meer dan 1 geplaatst zonet. Maar het ei gemist denk ik. Net als jij.
-
Hebben jullie ook een bloementuin? foto's....
Hier zijn het voornamelijk nog de bloembollen die in bloei staan en de skimmia. De voortuin Tulpen in de achtertuin De skimmia En blauwe druifjes op verschillende plekken
-
Paaseierenjacht
Ik heb er geen tijd voor. Dus dat gaat hem niet worden. Ik doe wel mijn best. En ben al leuke onderwerpen tegen gekomen. Maar de meeste zonder eieren helaas.
-
Change of plans
Goed bezig! Ik ben benieuwd naar jullie mungbonen project. Ik heb geen kas, dus kan het niet uitproberen. Hou je ons op de hoogte?
-
Paaseierenjacht
Ik weet ook niet meer waar ik moet zoeken. Ik kan moeilijk duizenden topics gaan openen. Hebben jullie dat wel gedaan? Dat mag je niet zeggen natuurlijk 🤭
-
Indische Loopeenden houden
Wat lief 😍