Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Gitta

Leden
  • Registratiedatum

Alles dat geplaatst werd door Gitta

  1. Aangezien er verder nog niemand op heeft gereageerd, heb ik er 1 bij je naam gezet.
  2. @henkg ik heb niet de pepers die je noemt. Maar kijk rustig in mijn lijstje of er wat tussen zit wat je leuk/interessant vind.
  3. Vanmiddag 10 soorten tomaten in de deno gelegd. 8 stuks zijn oude zaden. Daarvan even afwachten wat er opkomt. Maar ik ben daarom speciaal vroeg begonnen, dan kan ik nog wat anders zaaien.
  4. Gitta reageerde op woldistel's topic in Groente
    Ik heb vanmiddag de volgende zaden in de deno gelegd. Çanakale tomaat Peacevine cherry tomaat Liguria tomaat Marmande tomaat Aztek tomaat Chocolate cherry tomaat Tomberry tomaat Primary colors tomaat Vitador f1 tomaat Maya balkontomaat De bovenste 8 zijn oude zaden uit 2020/2021 of zonder datum. Afwachten wat daar nog van ontkiemt. Anders kan ik nog een ander soort kiezen. Daarom nu begonnen ipv eind maart.
  5. Was gisteren vergeten een foto te maken. Dus het broodje enzo zit er ook bij. De veldsla was de oogst van gisteren.
  6. Wauw, wat een prachtige preien. Succes met wat je allemaal nog moet doen.
  7. Gitta reageerde op woldistel's topic in Groente
    Ik heb ook geen groeilampen, bij mij doen ze het prima. Ik ben benieuwd naar je bevindingen thuis en op je werk. Hou je ons op de hoogte?
  8. Gitta reageerde op Tjeerd's topic in Groente
    Ik heb het nog niet eerder meegemaakt. Maar dit is pas mijn derde jaar met plantuitjes. Misschien kun je beter terug gaan met deze uitjes naar de winkel waar ze gekocht zijn. Of contact opnemen met de website waar je ze weg hebt.
  9. Gitta reageerde op woldistel's topic in Groente
    @driepinter ik doe het dus pas als ik zie dat de bladeren lichter worden van kleur. Dat werkt prima bij mij.
  10. Gitta reageerde op woldistel's topic in Groente
    Ik geef ook nog niks. Ik hou het blad in de gaten. Als dat lichter van kleur wordt, is het tijd voor voeding. Maar misschien doe ik dat wel helemaal verkeerd.
  11. Gitta reageerde op Erny's topic in Babbeltuin
    Ai @Rookie dat is een tegenvaller. Ik snap je helemaal. Wij eten juist in de zomer ook veel sla. Maar zoals hierboven wordt gezegd, vraag het na bij een diëtist en/of de cardioloog. Die kunnen er vast meer over zeggen. Ik weet niet welk merk bloedverdunner mijn moeder gebruikt. Maar zij kan gelukkig nog wel sla eten.
  12. Gitta reageerde op appelvrouw's topic in Groente
    @Rookie volgens internet zijn de meeste kidneybonen stambonen. Ze worden 50-60 cm hoog. Maar geen idee of die uit de supermarkt dat ook zijn. Ik denk uitproberen en voor de zekerheid er stokken bij zetten. Die kun je altijd nog eruit halen als het stambonen zijn.
  13. Gitta reageerde op woldistel's topic in Groente
    Heel herkenbaar. Ik heb ook veel te veel pepers en paprika's hierdoor. Was veel oud zaad. Dat is nu op. Dus volgend jaar zal dit vast niet gebeuren. Het oude zaad zelfs uit 2020 had gewoon wat meer tijd nodig 🤭
  14. De roomse kervel die ik heb gesplitst loopt al mooi uit. Dus dat gaat goed.
  15. Zondag hebben we groente uit de oven gegeten, met de broccoli uet. Deze heb ik helemaal geoogst nu. De stam zag er slecht uit. Gisteren hebben we een broodje hamburger gemaakt, met veldsla erop uet en gebakken uitje en nog augurken.
  16. @Jorieke123 kijk rustig in mijn lijstje of je nog iets ziet.
  17. Het is wat mij betreft prima zo.
  18. Ja,ze zijn breed stengelig. De roze ook.
  19. Ik dacht eerder vandaag hier een lijstje te hebben gezien met bloedzuring erin. Maar dat is verdwenen. Mocht je nog bloedzuring hebben, dan graag. Ik heb nog oud zaad en denk dat er bij mij niks op gaat komen.
  20. Ik heb oude snijbiet zaden die onverwacht goed op zijn gekomen. Ik heb er nu 4 teveel. Roze en witte snijbiet.
  21. Ik heb in het najaar een nieuw zakje dille gekocht. Ik neem zaadjes voor je mee. @appelvrouw
  22. Wat leuk dat je er ook bij bent! @Beukwood
  23. Bedankt voor de leuke update! Ik ben denk ik ook een nieuwsgierige verzamelaar. Leuk om ook bij jou ook al die potjes te zien staan.
  24. Ik heb hem in mijn lijstje gezet voor volgend jaar. Bedankt @Rookie
  25. Zo hebben mijn zusje en ik het ongeveer bij mijn moeder gedaan. Behalve het worteldoek niet. Mijn moeder tuiniert in de volle grond, so ook in de foliekas. Hij heeft de stormen van vorig jaar overleefd en ook de berg sneeuw.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.