Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Net dit forum ontdekt.. Leuk!


AvS

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, zojuist heb ik dit forum ontdekt, wat leuk, kan er mijn hart ophalen zo te zien. SInds een poosje heb ik een moestuintje in mijn achtertuin van zo'n 25 m², niet overdreven groot, maar groot genoeg om er een leuke hobby aan te hebben. Ik trap in alle beginnersfouten (wat moet je met al die enorme courgetteplanten, we zijn inmiddels echt courgettemoe en geven al weken alles weg) maar vind het echt geweldig als er wat groeit. De courgettes doen het dus fantastisch, verder staat er pompoen, komkommer, framboos, bessen, bramen, aardbei, spinazie, paprika, rode biet, slasoorten (heb alles laten doorschieten, oeps) en zinnia. En allemaal kruiden, heb de dille net weggeknipt, munt groeit als een dolle, peterselie, tijm, rozemarijn, bieslook. Mijn peuter helpt met het besproeien van de plantjes, het eerste hapje van de baby was groente uit eigen tuin, de kipjes lopen er door te struinen, ik ben helemaal in mijn element. Hoop hier veel tips en trucs te leren, leuk om foto's van anderen te bekijken! Zal zelf ook eens wat foto's gaan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en een mooie oogst.

Als je volgend jaar nu eens b.v. veel bonen zet gaat het goed. Daar heb je best wat planten van nodig en courgette slechts enkele. En er is ook nog groentenruilen.nl kan je mogenlijk iets aan hebben als je straks weer met de courgette moet zeulen.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo en welkom!

 

 

Het kan nogal verrassen inderdaad... Maar dat is eigenlijk ook wel het leuke eraan vind ik zelf!

Veel plezier in de tuin, samen met je kind(eren) en je komt er vanzelf achter, zeker met dit forum als vraagbaak!

 

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...