Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Pauline Perenboom hier


Pauline Perenboom

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik heb me ook aangemeld op dit leuke forum! Ik ben Dorith, 31 jaar en woon in Lelystad. Sinds vorige zomer heb ik mijn groentetuin. Het was een gigantisch goede stap om er 1 te nemen! Ik heb er zo ontzettend veel lol aan!! In oktober heb ik de tweede tuin naast mij erbij genomen. Nu heb ik 2 are. Wow! Ik voel me de koning te rijk!

 

Afgelopen week ben ik alweer druk bezig geweest. Mest gekruit en de eerste spinazie in de grond. Morgen ga ik aan de slag met mijn net aangeschafte fruitboompjes!

 

In het dagelijks leven sta ik voor de klas op een SO cluster 4 school. Leuk werk!

Verder hou ik erg van glaskralen branden. Daar heb ik ook een website van gemaakt.

 

Nou je zult me vast nog eens voorbij zien komen met vragen!

groetjes voor nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dorith. Welkom op dit forum! Leuke hobby heb je.

Een tuin van 2 are lijkt me best wel veel voor een beginner. Maar je hebt er iig erg veel zin in. En dat is al het halve werk.

Veel succes met je 2 are aan moestuin.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op dit forum Dorith, en veel leesplezier!

 

edit: alleen begrijp ik niet goed wie Pauline Perenboom nu is

 

Tja dat ben ik dus Nu eens een keer niet mijn echte naam gebruikt.

 

Bedankt allen voor het welkom. Ik heb inmiddels een heleboel gelezen. Heb ook al erg hard gelachen om de soms droge humor hier, geweldig!

 

Inmiddels wat fruitboompjes in mijn tuin, nu nog stokjes. Ik heb spinazie gezaaid, benieuwd of het al wat wordt.

Van de buurman nog rabarber gekregen dus dat wordt smullen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...