maggy Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 hallo vlug een vraagje ik moet mn spinazie uitdunnen tot ongeveer 10 cm in de rij maar ik vind het zonde van al die spinazie die je ertussen uit haalt om deze weg te smijten zou ik die jonge stukjes van 3 blaadjes terug kunnen inplanten op een ndere plaats of is de overschot voor de vuilbak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 mwaa. gewoon niet dunnen ? Ik dun eigenlijk nooit, en zaai ook in rijtjes, en best wel dicht op elkaar. ( 6 tot 10 zaadjes op 10cm stukje ongeveer ? ) Let er nooit zo strikt op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sovreze Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Ik dun mijn spinazie ook niet uit. Het plantje is goed gemaakt om dicht tegen elkaar te groeien, daar heb je zelf weinig nadelen aan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 ... ik vind het zonde van al die spinazie die je ertussen uit haalt om deze weg te smijten .... Dan eet je de uitgetrokken plantjes toch lekker op. Door de salade, als garnering ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts