Shiatsusjois Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 (aangepast) Beste forummers, Ik heb een hele stellingkast vol met weckpotten van een liter staan, tulpmodel, zoals deze: http://www.weckenonline.com/weckpotten-en-inmaakglazen/weck-tulpglas-1-l-o-100mm.html Ik wil deze graag ruilen voor kleinere modellen, van bijv een kwart of een halve liter. Wie oh wie woont er in een straal van een half uur om Utrecht heen en wil met me ruilen? (Wel graag de nieuwste modellen weckpotten, die met de klemmetjes). Je kunt me een privébericht sturen, of reageren op dit bericht. Alvast bedankt!! Joyce van den Ende 25 augustus 2013 aangepast door Gast Quote
Bit Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 hoi hoi. Communicatie op t forum gaat via interne berichtenverkeer ( PM / PB ) Je kan beter geen tel.nrs achterlaten hier. Quote
geedee Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Waarom eigenlijk niet? Werkt natuurlijk wel sneller en efficiënter....plus je bereikt ook niet leden Quote
mijke Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 het lijkt me dat het wel of niet in een topic plaatsen van privegegevens de keus is van de poster zelf? Hoewel het natuurlijk niet verkeerd is om iemand er op te wijzen dat het dan voor heel internet leesbaar is, omdat de poster er misschien niet bij stilgestaan heeft dat dit zo is! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
Shiatsusjois Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2013 Oh, ik dacht zelf zo: ik zet mn telnr ook op marktplaats, dus hier durf ik het dan zeker aan Maar dank voor de feedback, ik zal mn post even aanpassen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.