Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Konijnen in de tuin .


zonnetje

Aanbevolen berichten

Wij hebben dus konijnen in de tuin die alles opeten (overal een paar hapjes van ) .We hebben gaas om het bestaande hek gemaakt zodat ze er niet in kunnen ,maar nog steeds is er een konijn die zich rond komt eten .Hoe kan ik die konijn buiten mijn tuin houden zonder het kwaad te doen .???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe je tuin er uit ziet, wat er in staat. Maar een leuke struik is al een plek waar zich een konijnenhol kan verstoppen. Ik heb 2 tamme konijnen in een hok. In de tijd dat ze nog gras in de ren hadden bleven ze graven, nooit een hol ofzo. Kon ook niet, zat gaas in de grond. Dat wisten ze schijnbaar, want er bleek in het hok een steen niet helemaal goed te liggen. Volgende dag allemaal aarde in het hok. Hadden een bezoekje aan Australië gemaakt. Het gat was ongeveer 6-8 cm diameter. Ofwel, konijnen vinden hun weg als ze belemmerd worden. Zelfs tamme...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahahhaa ik denk dat het konijn tegen je gaas op klim, dat deden ze hier ook en ik heb tamme konijnen, peg voor mij ik had er niet twee maar in eens acht pffff

Konijnen kunnen dus tegen het gaas op klimmen .... Als zij er niet onder door kunnen.

 

 

Maar niet getreurd ik heb een soort gelijke geval maar dan met een van mijn kippen nu, pffffff die probeer met alle macht onder het gaas te kruipen en tot nu toe is haar dit al een aantal keer gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...