Sanne2 Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Mijn 2 komkommerplanten raken nu zo'n beetje uitgebloeid. Het blad begint ook bruin te worden.Nu is het zo dat er per plant nog 1 a 2 uitlopers zitten, die er nog wel mooi groen uit zien, en waar ook nog komkommers aan groeien. Wat is nu het beste om te doen? Hieronder nog een foto van wat ik bedoel: (de foto is op een of andere manier gedraaid) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 hier het zelfde probleem,zit ook te denken wat moet ik daar mee? zitten nog 4 kleintjes aan,wordt dat nog wat, een volgroeide die gaat er vrijdag af. maar dan ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Zo te zien heb je last van spint, dus het is nog maar de vraag hoe lang je de planten kunt laten staan. Die weten snel hun weg te vinden naar de nu nog groene delen. Zolang ze gezond zijn laat ik ze zelf nog wel een maandje staan, daar komen nog komkommers aan (zeker snack komkommer). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katrien888 Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Wanneer er bladeren verkleuren van mijn komkommerplant snij ik ze gewoon af en tot nu toe komen er nog steeds kleintjes aan...als dit de beste oplossing is weet ik niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts