Connie Geplaatst: 25 september 2014 Geplaatst: 25 september 2014 Pomgette? gekregen als stekje van een flespompoen.Zaad kwam uit een orgineel zakje, alleen hoe ik ook wik of weeg ik zie er geen "flespompoen"in Ik heb hem niet gewogen Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
geedee Geplaatst: 25 september 2014 Auteur Geplaatst: 25 september 2014 Hij ziet eruit als een Kakai Ben benieuwd of je er tzt naakte zaadjes in vind Quote
Frans Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 Een spruitje . Zeg maar gerust spruit en nog vast van structuur ook. Op de foto samen met nóg twee reuze-spruiten en een normaal exemplaar. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat deze spruiten zo gegroeid zijn omdat de plant door de koolgalmug in een jong stadium zijn hart (groeipunt) was kwijtgeraakt . Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Gwen Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 Ietsje meer dan drie meter hoog is de rode zonnebloem geworden . Fototje maak ik hopelijk morgen als die een beetje begint te bloeien. Quote
RobO Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 Een spruitje . Zeg maar gerust spruit en nog vast van structuur ook. Op de foto samen met nóg twee reuze-spruiten en een normaal exemplaar. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat deze spruiten zo gegroeid zijn omdat de plant door de koolgalmug in een jong stadium zijn hart (groeipunt) was kwijtgeraakt . ooooh, nou valt het kwartje, hebben we hier ook vaak, maar dan los Quote
Gwen Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 De beloofde foto's van de zonnebloem. De zonnebloem heeft een touwtje om gekregen met op iedere meter een knoop. Daardoor kan ik vrij nauwkeurig de hoogte bepalen. De schutting waar deze zonnebloem tegenaan staat is 2.20 hoog. Ik schat de rode zonnebloem in op een hoogte van 3.18 cm. Quote
Gwen Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Uit 12 aardbeienplanten nu al ruim 50 uitlopers hebben en het houdt maar niet op . Quote
HJdTM Geplaatst: 28 november 2014 Geplaatst: 28 november 2014 Hoppa een reuze butternut, kan je lekkere soep van brouwen Quote
appelvrouw Geplaatst: 29 november 2014 Geplaatst: 29 november 2014 15 kilo yaconknollen van 1 plant! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 30 november 2014 Geplaatst: 30 november 2014 Ongelooflijk, wat een berg!!!! Heb hier dus een 13 kilo zware pompoen liggen. Op het zakje (mtfd) stond: Pompoen 12 kg...Hij heeft een eigen stoel gekregen tot ie geslacht wordt... Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 11 januari 2015 Geplaatst: 11 januari 2015 Nou nog foto's van vorig jaar was ze helemaal vergeten.En ik had ook de lengte opgeschreven maar kan het briefje niet vinden Edit de langste is 60cm Quote
geedee Geplaatst: 11 januari 2015 Auteur Geplaatst: 11 januari 2015 Dat record had je al met 68 cm Quote
GTman Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 De foto is van een maand geleden. Het was echt een enorme aardpeer die uit de grond naar boven kwam . Helaas heb ik hem niet gewogen aangezien ik het bestaan van het record topic niet kende. Maar dan alsnog de (vage) foto. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 Dat record had je al met 68 cm Ja zag ik ook maar misschien de omtrek Flinke peer! Quote
geedee Geplaatst: 22 januari 2015 Auteur Geplaatst: 22 januari 2015 Aha!! Weet je nog wat de omtrek was?? Ik zie iets van 49 en 50 cm. Quote
Piroska Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 GTman, dat is echt een flinkerd! Jammer dat je het gewicht niet hebt want nu blijft de aardpeerstrijd tussen mij en Huub gaan Als je nog eens graaft, leg hem op de weegschaal dan! Ik ga deze week weer graven. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Itoero Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 Ik heb vorig seizoen een paprika van 566 gram gekweekt.En ik sta op giantgardening.com, een website die moestuinrecords bijhoudt.Ik ben de kerel van Belgium:http://www.giantgardening.com/rec_pepper-sweet.php Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Piroska Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 tof zeg, wat groot! ( zo wacht ik nog steeds tot er ergens wereldwijd mijn record van aubergine van 2000 gr gebroken wordt) Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Aha!! Weet je nog wat de omtrek was?? Ik zie iets van 49 en 50 cm. precies 50cm Quote
Itoero Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Misschien is dit wel een leuk record: 30 tomaten aan één tros. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Frans Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Even aanmelden . Winterbloemkool 4.2 kilo Binnenkort nog een grotere ? Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
appelvrouw Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Itero: prachtige tros tomaten zeg!Frans: wat een bloemkool..dat wordt..soep? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Itoero Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Danku!Wow patat, da's een grote bloemkool! Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Frans Geplaatst: 10 mei 2015 Geplaatst: 10 mei 2015 Het kon nog een pondje meer dan de kool van 25 april jl. Vandaag de laatste , en tevens zwaarste ,winterbloemkool uit mijn tuin gehaald. Was de vorige grote jongen van het ras Amadeus F1 , deze behoort tot het ras Dalton F1. Emmertje bloemkool. Display niet af te lezen dus ... digitale unster gebruikt. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.