Geplaatst: 11 februari 201214 j Prachtig jouw foto's Je hebt er een goed oog voor; die met die ijskristallen aan dat groen vind ik de mooiste...of die met die schapen... moeilijk kiezen..... hoeft ook niet
Geplaatst: 12 februari 201214 j Prachtig gefotografeerd Dennis. Zo mooi! Ik wil toch weer artisjokken ( de mijne waren vorig jaar bevroren...) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 februari 201214 j Wat maken jullie fantastische foto's ! Heerlijk om naar te kijken ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 20 februari 201214 j Wat een onwijs mooi foto's staan hier tussen zeg! Mijn mooiste foto: Die van de bloemetjes enzo kan ik niet vinden, staan op de andere pc denk ik. De foto hierboven heeft ooit een prijs gewonnen Moet wel eerlijk zijn, mama heeft 'm gemaakt maar ik heb Jaap ( ) gevangen...is weken m'n huisdiertje geweest....tot we erachter kwamen dat ze ook kunnen vliegen
Geplaatst: 5 april 201213 j Auteur Zaailingen fotograveren op gevorderd niveau... En wat groeit dat toch best snel, zaaidatum staat er bij. > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 6 april 201213 j Zo Sugar, dat is geen hobby meer te noemen of wel ? Prachtig! ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 7 april 201213 j Auteur Netjes Sugar! Maar die zijn ook met photoshop soms een beetje bewerkt? of een GIGA goede camera? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 7 april 201213 j Gewoon een goede fotograaf Ik gebruik bijna nooit Photoshop. Als je de fotokes in hogere resolutie wil zien moet je de link hieronder maar eens volgen
Geplaatst: 7 april 201213 j Auteur Complimenten! Welke camera heb je? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 11 april 201213 j Niet speciaal zulke super-foto's, maar wel met liefde en lol gemaakt. Alles rond mijn huisje in Fr. De buurtjes even verderop.
Geplaatst: 11 april 201213 j Auteur Die met die boom en vaas.. mooi! (de rest ook hoor, maar vind vooral die boom erg mooi!Ze zeggen niet voor niks altijd; licht is het belangrijkste deel van de foto.. Zonder die heldere lucht was de foto nooit zo mooi geweest, super.) > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 12 april 201213 j Misschien is dít wel een plek om mijn uitzicht van vanavond (op de moestuin) met jullie te delen. Geen wonder dat ik niet weg wilde! Zulke mooie wolkenluchten hier... Zijn er een beetje veel om de continue verandering naar nóg mooier duidelijk te maken. Speelt zich af binnen 25 minuten.
Geplaatst: 12 april 201213 j Genieten!Heb ik even zonsondergang in de vroege ochtend Alle andere foto`s zijn ook erg mooi en die van Bit heel herkenbaar We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.