Ga naar inhoud

De blije -zaden- doos nieuwe ronde....

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De doos is aangekomen in Ridderkerk (dank Karin)

Ik zal deze vandaag uit gaan pluizen waarna ik deze woensdag of vrijdag kan verzenden.

Gezien de afstand tot nieuwerkerk in Zeeland is het geen optie deze even af te geven. Wel leuk om te zien dat er al zaad van mij inzat

Toch wordt het nog aardig uitzoeken wat terug te stoppen.

Heb wel leuk preisoortje, hongaarse spercieboontjes, worteltjes, en droogbloemen gevonden die er nog niet inzitten.

Verder dacht ik nog wat koolsoorten te hebben maar deze zijn bijna allemaal al ruimschoots aanwezig Ik zoek nog wel even in mijn voorraaddoosje naar wat leuks.

Ook zal ik zo nog even een pm sturen naar de volgende zodat ik straks wel een adres heb om het naartoe te sturen.

Eetbare hobbies voor de leuk. Nu ook met eigen moestuin 2014

Geplaatst:

Hier een van de Zeeuwse benieuwden.

Volgens mij is Beertjerinke in Nieuwerkerk het dichtste in je buurt. Kom zelf 2x in de week in Goes via de Westerscheldetoltunnel (alleen niet in schoolvakanties die net volgende 2 weken zijn) en dan is afgeven of ophalen bij haar goed te doen. Eventueel is een tochtje met het voetveer Breskens - Vlissingen (afspraak op station Vlissingen) ook een mogelijkheid.

Maar als je het toch moet versturen, dan hoeft Zeeland niet persee de volgende halte te zijn.......is een heel andere route ook mogelijk.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

@ Appelvrouw. Misschien kun je in het naamlijstje van het eerste blad even aangeven wie precies de doos al heeft gehad, via edit. Dat maakt het plannen van de vervolgroute wat makkelijker.

Geplaatst:

Ik heb de doos afgelopen weekend gehad en heb er weer leuke dingen uit kunnen halen, vooral de dingen van jasmin spraken mij erg aan(aparte dingen). Ik heb er zelf ook weer van alles ingestopt, zag ook dat mijn bloemenzaden van vorige keer er nog veel van in zat. Nu meer groentes teruggestopt. In iedre geval allemaal bedankt ik kan niet wachten tot ik met zaaien aan de slag kan.

Groetjes Karin

Geplaatst:

Geedee schreef:

Dat gebeurt reeds middels een (1) achter de naam

Aha...ik zie en begrijp het nu. Dank je!

Geplaatst:

jeeeh

hij komt bijna

Ik heb contact met akita gehad en mijn gegevens geven

als het zover is maak ik een afspraak met weknow om het veder te geven

spannend lijk wel pakjes avond

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Is ook net zoiets, heerlijk snuffelen tussen zaden, kom je alle bekende namen tegen vervolgens op internet uitzoeken wat er nu allemaal voor leuks in die zakjes zit en er dan ook nog van de gewenste/gezochte zaden er wat uit mogen halen.

Als een kind in een snoepwinkel

Nu doos frankeren en afgeven zodat hij naar Rianne toe kan.

Veel plezier ermee

Geplaatst:

Leuk nieuws voor Rianne,

van de website van postnl

"Pakketbezorger is onderweg."

Vanavond al uitzoeken?

Edit

za 21 dec 2013

15:18 Zending is afgeleverd.

Geplaatst:

Het snoeppakket is binnen

Erg leuk was gister laat thuus vandaar dat ik het nu pas meld

Ga vandaag alles op het gemak bekijken en uitzoeken

Hopelijk lukt het nog voor de kerst op te sturen

Pb de volgende alvast

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ben benieuwd! Als ze vandaag of morgen komt, zal ik ze proberen a.s. maandag weer te posten.

Geplaatst:

Doos is aan het einde van de middag in goede staat aangekomen. Bedankt Beertjerinke. Pff...er zit wel heel veel in Gelukkig wat geordend op rubrieken. Weet niet of k het red om alles voor maandag goed te bekijken... zal proberen! Anders wordt het enkele dagen later. Zal Kruidje, de volgende op de lijst, een PB'tje sturen om te vragen naar zijn of haar adres.

Geplaatst:

Ik ben kontent dat de ronde zo mooi verder gaat. Wino: je kunt gerust de tijd nemen die je nodig hebt, met in het achterhoofd dat er nog een rijtje te gaan is voor het zaaiseizoen begint.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Kreeg zonet bericht van Kruidje, dat ze niet op de verzendlijst hoort. Dus stuur ik nu een mailtje naar de volgende op de lijst om het adres te vragen: Roosmarij

Ik heb alles doorgenomen, wat dingetjes uitgezocht en wat andere soorten er in gedaan. Verzenden zal echter niet voor einde van de week lukken, vanwege weinig thuis door werk.

Geplaatst:

Dan duurt het voor mij ook niet meer zo lang! Ik ben al bezig om te kijken wat ik moet bestellen voor de moestuin.

De kriebels beginnen weer voor het voorjaar. Zaden klaar leggen die als eerste gezaaid moeten worden zoals paprika.

Geplaatst:

Ik heb de tas doorgenomen, er wat uitgehaald en weer wat anders teruggestopt. Hij kan door! Bloemenkoningin je krijgt een PBtje van me!

Marijke

(wat is dat leuk zeg, zo'n tas vol met verrassingen! )

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Geplaatst:

Jos is niet zo vaak op het forum (in dec.13 voor t laatst).

Je kunt 'm ook naar mij sturen om de flow er in te houden Bloemenkoningin. Ik zal je mijn adres in een pm sturen.

Ik zorg dat Jos de doos dan ook weer door kan spitten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...