karins70 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Hallo allemaal, de doos is hier gearriveerd en wordt dit weekend uitgeplozen en gaat dan maandag naar Akita. Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Geplaatst: 13 december 2013 Super! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jasmin Geplaatst: 15 december 2013 Geplaatst: 15 december 2013 Op ik heb levende weezentjes gevonden in een zakje met bonen. Is het goed als ik deze niet meer mee stuur. En weg doe. puur biologisch he? Dan krijg je dan.... *proest* Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Akita Geplaatst: 16 december 2013 Geplaatst: 16 december 2013 De doos is aangekomen in Ridderkerk (dank Karin)Ik zal deze vandaag uit gaan pluizen waarna ik deze woensdag of vrijdag kan verzenden.Gezien de afstand tot nieuwerkerk in Zeeland is het geen optie deze even af te geven. Wel leuk om te zien dat er al zaad van mij inzat Toch wordt het nog aardig uitzoeken wat terug te stoppen.Heb wel leuk preisoortje, hongaarse spercieboontjes, worteltjes, en droogbloemen gevonden die er nog niet inzitten. Verder dacht ik nog wat koolsoorten te hebben maar deze zijn bijna allemaal al ruimschoots aanwezig Ik zoek nog wel even in mijn voorraaddoosje naar wat leuks. Ook zal ik zo nog even een pm sturen naar de volgende zodat ik straks wel een adres heb om het naartoe te sturen. Quote Eetbare hobbies voor de leuk. Nu ook met eigen moestuin 2014
weknow Geplaatst: 16 december 2013 Geplaatst: 16 december 2013 Hier een van de Zeeuwse benieuwden. Volgens mij is Beertjerinke in Nieuwerkerk het dichtste in je buurt. Kom zelf 2x in de week in Goes via de Westerscheldetoltunnel (alleen niet in schoolvakanties die net volgende 2 weken zijn) en dan is afgeven of ophalen bij haar goed te doen. Eventueel is een tochtje met het voetveer Breskens - Vlissingen (afspraak op station Vlissingen) ook een mogelijkheid. Maar als je het toch moet versturen, dan hoeft Zeeland niet persee de volgende halte te zijn.......is een heel andere route ook mogelijk. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
weknow Geplaatst: 16 december 2013 Geplaatst: 16 december 2013 @ Appelvrouw. Misschien kun je in het naamlijstje van het eerste blad even aangeven wie precies de doos al heeft gehad, via edit. Dat maakt het plannen van de vervolgroute wat makkelijker. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
geedee Geplaatst: 16 december 2013 Geplaatst: 16 december 2013 Dat gebeurt reeds middels een (1) achter de naam Quote
karins70 Geplaatst: 17 december 2013 Geplaatst: 17 december 2013 Ik heb de doos afgelopen weekend gehad en heb er weer leuke dingen uit kunnen halen, vooral de dingen van jasmin spraken mij erg aan(aparte dingen). Ik heb er zelf ook weer van alles ingestopt, zag ook dat mijn bloemenzaden van vorige keer er nog veel van in zat. Nu meer groentes teruggestopt. In iedre geval allemaal bedankt ik kan niet wachten tot ik met zaaien aan de slag kan.Groetjes Karin Quote
weknow Geplaatst: 17 december 2013 Geplaatst: 17 december 2013 Geedee schreef: Dat gebeurt reeds middels een (1) achter de naam Aha...ik zie en begrijp het nu. Dank je! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
beertjerinke Geplaatst: 17 december 2013 Geplaatst: 17 december 2013 jeeehhij komt bijna Ik heb contact met akita gehad en mijn gegevens geven als het zover is maak ik een afspraak met weknow om het veder te geven spannend lijk wel pakjes avond Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Akita Geplaatst: 18 december 2013 Geplaatst: 18 december 2013 Is ook net zoiets, heerlijk snuffelen tussen zaden, kom je alle bekende namen tegen vervolgens op internet uitzoeken wat er nu allemaal voor leuks in die zakjes zit en er dan ook nog van de gewenste/gezochte zaden er wat uit mogen halen. Als een kind in een snoepwinkel Nu doos frankeren en afgeven zodat hij naar Rianne toe kan.Veel plezier ermee Quote Eetbare hobbies voor de leuk. Nu ook met eigen moestuin 2014
Akita Geplaatst: 21 december 2013 Geplaatst: 21 december 2013 Leuk nieuws voor Rianne, van de website van postnl "Pakketbezorger is onderweg." Vanavond al uitzoeken? Edit za 21 dec 201315:18 Zending is afgeleverd. Quote Eetbare hobbies voor de leuk. Nu ook met eigen moestuin 2014
beertjerinke Geplaatst: 22 december 2013 Geplaatst: 22 december 2013 Het snoeppakket is binnen Erg leuk was gister laat thuus vandaar dat ik het nu pas meld Ga vandaag alles op het gemak bekijken en uitzoeken Hopelijk lukt het nog voor de kerst op te sturen Pb de volgende alvast Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
beertjerinke Geplaatst: 3 januari 2014 Geplaatst: 3 januari 2014 De doos is onderweg naar weknow sorry voor de vertraging had wat familie omstandigheden die mijn tijd nodig hadden Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
weknow Geplaatst: 3 januari 2014 Geplaatst: 3 januari 2014 Ben benieuwd! Als ze vandaag of morgen komt, zal ik ze proberen a.s. maandag weer te posten. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
weknow Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 Doos is aan het einde van de middag in goede staat aangekomen. Bedankt Beertjerinke. Pff...er zit wel heel veel in Gelukkig wat geordend op rubrieken. Weet niet of k het red om alles voor maandag goed te bekijken... zal proberen! Anders wordt het enkele dagen later. Zal Kruidje, de volgende op de lijst, een PB'tje sturen om te vragen naar zijn of haar adres. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
appelvrouw Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Geplaatst: 5 januari 2014 Ik ben kontent dat de ronde zo mooi verder gaat. Wino: je kunt gerust de tijd nemen die je nodig hebt, met in het achterhoofd dat er nog een rijtje te gaan is voor het zaaiseizoen begint. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
weknow Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Kreeg zonet bericht van Kruidje, dat ze niet op de verzendlijst hoort. Dus stuur ik nu een mailtje naar de volgende op de lijst om het adres te vragen: Roosmarij Ik heb alles doorgenomen, wat dingetjes uitgezocht en wat andere soorten er in gedaan. Verzenden zal echter niet voor einde van de week lukken, vanwege weinig thuis door werk. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
bloemenkoningin Geplaatst: 12 januari 2014 Geplaatst: 12 januari 2014 Dan duurt het voor mij ook niet meer zo lang! Ik ben al bezig om te kijken wat ik moet bestellen voor de moestuin.De kriebels beginnen weer voor het voorjaar. Zaden klaar leggen die als eerste gezaaid moeten worden zoals paprika. Quote
roosmarij Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Ik heb de tas doorgenomen, er wat uitgehaald en weer wat anders teruggestopt. Hij kan door! Bloemenkoningin je krijgt een PBtje van me! Marijke(wat is dat leuk zeg, zo'n tas vol met verrassingen! ) Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
appelvrouw Geplaatst: 19 januari 2014 Auteur Geplaatst: 19 januari 2014 Is de tas al bij jou BK? Stuur jij hem dan richting Limburg? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bloemenkoningin Geplaatst: 21 januari 2014 Geplaatst: 21 januari 2014 Nee, ik heb nog geen pb-tje gehad. Quote
bloemenkoningin Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Dan gaat hij na mij naar Jos denk ik toch? Wil Jos dan mij een pb-tje sturen met zijn adres?Hij is nog niet gearriveerd. Als het goed is heb ik de doos vanavond. Quote
geedee Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Jos is niet zo vaak op het forum (in dec.13 voor t laatst). Je kunt 'm ook naar mij sturen om de flow er in te houden Bloemenkoningin. Ik zal je mijn adres in een pm sturen. Ik zorg dat Jos de doos dan ook weer door kan spitten. Quote
roosmarij Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 de tas is veilig bij bloemenkoningin aangeland! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.