Geplaatst: 13 september 201312 j Hallo.Ik zoek enkele witloofwortels voor eigen teelt. Liever in de buurt van Hasselt Belgie.Wie weet waar ik kan kopen?
Geplaatst: 15 september 201312 j Hoi Sorry dit weet ik niet Ik heb vorig jaar zelf gezaaid en op gekweektDat ging best heel goedDit jaar niet door deindeling nieuwe moestuin Volgendjaar gewoon zaaien mischienOf ik lever ze volgendjaar dan zaai ik opnieuw Succes met zoeken een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 15 september 201312 j Ik volg even mee..heb niets kunnen zaaien dit jaar en dacht er ook aan om wortels te kopen... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 september 201312 j Heb nog een hoop witlofzaad als je dit wil proberen, maar kan dit pas zaaien tussen maart en mei. Wortels worden geoogst vanaf half augustus om in bakken te doen dus ten vroegste oogsten tussen oktober-januari ongeveer. Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/
Geplaatst: 15 september 201312 j Dank, nee ik ga voor de wortels van de winter, en zaad voor het voorjaar heb ik al in huis... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 oktober 201312 j Auteur Zaden heb ik ook gekocht, maar dat is pas voor volgende jaar.Dus ik zoek nog steeds wortels.
Geplaatst: 9 oktober 201312 j Bij ons op de wekelijkse markt ,bij de man die anders de plantjes levert ,liefst op voorhand de hoeveelheid opgeven.
Geplaatst: 9 augustus 201411 j Om er nu alvast maar mee te beginnen..ik wil straks graag witlofwortels kopen. Wie uit zuid België wil met me meedenken of uitkijken naar een verkoper? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 augustus 201411 j http://www.biozoektboer.be/?id=32 Misschien dat je via deze link verder kunt komen in jullie zoektocht. Richt zich op boeren in België die naar biologische witlofteelt willen omschakelen, maar dat betekent ook dat er al een aantal zijn en zij wellicht die adressen kennen....? (Als het wat bruikbaars oplevert, horen we dat ook graag ) In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.