Geplaatst: 28 maart 201114 j Ik kan via iemand witte frambozen stekken krijgen.Is dit een herftframboos of een zomerframboos?Is dit een aanrader?Hebben mensen hier ervaring mee? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 28 maart 201114 j Zijn verschillende rassen in, zowel zomer als herfst. Zeker we een aanrader. Zijn over het algemeen erg lekker. Waarschijnlijk gaat het om "fallgold" (de meest bekende) Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 28 maart 201114 j Auteur Dus een witte framboos is eigenlijk de gele framboos? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 28 maart 201114 j Ja. Neem aan van wel. Een echt felwitte framboosk en ik nog niet. Ken wel genoeg mensen die de gele framboos "witte framboos" noemen. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 29 maart 201114 j Auteur Ja de framboos zou toch wel tamelijk wit zijn en misschien zelfs zeldzaam.Dus ik zal nog wat laten weten. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 29 maart 201114 j Je hebt wel een echte witte framboos maar dat is een sub-tropisch soort Rubus erytrocaldusik neem aan dat ze deze echte witte framboos niet aan je geven want is niet winterhard maar net als Frank zegt noemen sommige de zacht gele ramboos dus creme of wit volgens mij wat kleurenblind want is echt geel ookal kan dat zacht geel zijn.Jim kun je vragen naar de latijnse naam en als het de Rubus erytrocaldus is wil ik ook wel een stek Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 29 maart 201114 j Auteur Ja ik krijg ze via mijn oma en opa en die krijgen ze weer via een kennis dus kan dit niet zo 1 2 3 vragen. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 11 april 201114 j Auteur Morgen ga ik de planten halen het zijn er 3.Ik krijg ook nog een wijnbes.Mensen binnenkort geìnteresseert in stekken? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.