jootje Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Ik vroeg me af of er misschien straks iemand is, die dahlia knollen met mij wil ruilen? Ik heb een paarse, een rode en een witte maar die was een beetje ielig vergeleken met de anderen! Ik wil dus graag nog meer kleurtjes komend seizoen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Ik laat de Dahlia-knollen dit jaar voor het eerst lekker in de grond. Dek ze goed af en dan op hoop van zegen. Thea heeft een heel mooi Dahlia soortje, die ze zaait, en het 1e jaar al bloemen. Ik heb wat zaad van haar meegekregen. Wil je daar wat van ? Ergens staan er foto's van op het forum. Mooie kleine enkelbloemige lila van kleur. Niet zo'n super mega Dahlia ding. Eerder zeer verfijnt en elegant en een insectentrekker ook.Ze zal zelf wel meer zaad hebben trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Kan iemand mij vertellen hoe ik een knol moet behandelen als ze uit de grond gehaald worden?Ik heb ze staan maar weet niet hoe ik het moet doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Esthe76r zie post43780.html?hilit=dahlias#p43780 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts