divicento Geplaatst: 25 oktober 2013 Geplaatst: 25 oktober 2013 ik heb de envelop vandaag nog niet ontvangen Quote
weknow Geplaatst: 25 oktober 2013 Geplaatst: 25 oktober 2013 Oei...dat is dan wel een probleem. Ik heb echt geen verklaring. Hoop dat ze morgen alsnog komt! Begin we toch wat ongerust te maken! Ze is woensdag verstuurd. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
divicento Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 vandaag ook nog niet aangekomen Quote
thea Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 Nergens om hoop dat er een afzenderadres op staat.Dat het goed gaat met onze envolop ??? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
weknow Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 Dank dat je het laat weten, Divicento. Liep er de hele dag aan te denken. Baal er echt van! Er staat duidelijk een afzender op de envelop...dus er is een kans dat ze nog een keer gaat opduiken. Bij jou of bij mij als "retour afzender".....Ze is op het "echte" postkantoor gefrankeerd aan de balie en kon (net, in de breedte) door de officiële brievenbusmaat. Porto was daardoor als brief (3 Euro) en niet als pakje. Je adres had ik overgenomen van het ingesloten briefje van Bubbels. Naar mijn beste kunnen, heb ik duidelijk proberen te schrijven. Ik wil een paar opties uitsluiten, just in case en niet uit wantrouwen!!, daarom enkele vragen aan jou:Heb je toevallig een wat kleinere brievenbus dan meestal...waardoor het misschien net niet paste en door de postbode misschien ergens is neergelegd (achter een muurtje? In een oude niet gebruikte brievenbus of zo iets)Kan het zijn dat het is afgegeven aan een van je buren (zonder berichtje aan jou)? Dit heb ik zelf al eens meegemaakt. Buren waren het ook vergeten...dook een week later op. Kan gebeuren..... Kan een huisgenoot het hebben gepakt en ergens neergelegd, waar jij het nog niet gezien hebt? (Op een kast of onder een kratje o.i.d.?) Ik hoop dat ze nog opduikt. Misschien nog dinsdag of woensdag komt (op maandag geen postbezorging tegenwoordig meer) Wil nog even niet uitgaan van het slechtste scenario...dat ze is gejat of bij TNT echt verloren gegaan. Want als dat zo zou zijn, dan heb ik ook niet zo maar een vervangende oplossing en moeten we overleggen hoe ik/we dit nog kunnen herstellen en oplossen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
divicento Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 *Ik wil een paar opties uitsluiten, just in case en niet uit wantrouwen!!, daarom enkele vragen aan jou: Heb je toevallig een wat kleinere brievenbus dan meestal...waardoor het misschien net niet paste en door de postbode misschien ergens is neergelegd (achter een muurtje? In een oude niet gebruikte brievenbus of zo iets) (de deur is nog geen 6 maanden geleden vervangen voor een nieuwe ,geen oude brievenbus en ook helaas niet achter een muurtje) Kan het zijn dat het is afgegeven aan een van je buren (zonder berichtje aan jou)? Dit heb ik zelf al eens meegemaakt. Buren waren het ook vergeten...dook een week later op. Kan gebeuren..... Kan een huisgenoot het hebben gepakt en ergens neergelegd, waar jij het nog niet gezien hebt? (Op een kast of onder een kratje o.i.d.?) heb gevraagd of er post binnen was gekomen maar wel brieven maar geen pakketje of iets met karton , ga morgen aan de buren vragen of het toevallig verkeerd bezorgd is . ik ga er nog niet van uit dat het verloren is gegaan Quote
weknow Geplaatst: 27 oktober 2013 Geplaatst: 27 oktober 2013 Dank je al vast voor al die extra moeite, Divicento! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Bubbels Geplaatst: 27 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2013 Feit is dat nog steeds bijna 100% van de post op zijn bestemming komt. Soms wat vertraagd, maar hij komt eigenlijk altijd aan. Kan ook nergens wat vinden over problemen met bezorging in Lelystad. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
beertjerinke Geplaatst: 29 oktober 2013 Geplaatst: 29 oktober 2013 Wat jammer dat hij zoek is hopelijk valt hij nog snel op de mat Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
thea Geplaatst: 29 oktober 2013 Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik kan het niet hart maken.Maar hier in het noorden wordt alles via zwolle gedaan. En Zeeland en Rotterdam in............. en volgens mij gaat het daar mis.Want daar zijn twee enveloppen voorheen ook zoek geraakt.... Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
weknow Geplaatst: 29 oktober 2013 Geplaatst: 29 oktober 2013 Thea schreef: En Zeeland en Rotterdam in............. en volgens mij gaat het daar mis.Want daar zijn twee enveloppen voorheen ook zoek geraakt.... Ik weet niet wat op de puntjes hoort. Nieuwegein? Den Haag? Amsterdam? Dacht dat dat alle grote sorteercentra zijn?Ik heb nog niets gehoord. Hoop nog op een verlossend berichtje van Divicento dat hij het intussen toch ontvangen heeft.... Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Bubbels Geplaatst: 30 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2013 Hij had gisteravond nog niks ontvangen. Ik word hier heel erg moedeloos van. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
beertjerinke Geplaatst: 30 oktober 2013 Geplaatst: 30 oktober 2013 Laten we de hoop nog niet opgevenwe gaan er nu nog even vanuit dat hij nog aankomt. Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Bubbels Geplaatst: 31 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2013 Zadenenvelop is een soort van terecht. Hoop dat divicento vanavond wil uitleggen wat er precies gebeurd is en wat er nog over is van de inhoud. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
beertjerinke Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 Fijn dat hij terecht is en hopelijk niet te veel schade Ben erg benieuwd wat er mee gebeurt is Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
thea Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 Ja ik ook had geen goed gevoel over? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Erny Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 Ook ergens in een machine blijven hangen en aan stukken gereten misschien?? Quote
weknow Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 Omdat ik ze verstuurd heb naar Divicento ben ik erg blij en opgelucht dat ze na 8 dagen in ieder geval terecht is!! Als ze beschadigd is, baal ik er extra van omdat ik alles opnieuw had ingepakt op - ik dacht - toch wel erg stevige manier. Hardkartonnen envelop en daarbinnen ook meerdere zakjes samen nog eens in enveloppen, vooral de kleine, omdat enkele gripzakjes wat open waren gegaan en er zaden uit "lekten". Ik weet niet meer precies wat er in zat, maar wel globaal. Dus als ik ergens zonodig kan helpen met reconstructie of na te gaan wat er nog van over is, laat het even weten alsjeblieft! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
beertjerinke Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 ik hoop dat divicento het nog laat weten ik ben wel erg benieuwd ernaarwat er met de enveloppe gebuurt is Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
divicento Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 heb vandaag een gedeelte van de envelop binnen gekregen denk ik de postbode kwam met een zak aanzetten waar zaden in zaten met een excuus brief dat het vast was komen te zitten tussen de sorteer machine , ik zal zo een foto posten wat er nog is telde 41 zakjes totaal klop dit ongeveer ? moest helaas ook nog betalen voor de inhoud de postbode had het over over pakking kosten € 3 heb maar betaald want voel me eigenlijk ook wel schuldig hoor weknow Quote
beertjerinke Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 wat een pech maar gelukkig is hij wel terecht Bedankt divicento was erg benieuwd Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Erny Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 Fijn dat (deel van?) de inhoud er is... maar wat ik nou niet helemaal begrijp is waarom je die 3 euro moest betalen? Toch niet omdat die machien van hún de envelop heeft vernield en dat ze het daarom opnieuw moesten inpakken?? Want zou ik dan wel écht van de gekke vinden... (Zou het trouwens dezelfde machien zijn als waar die van mij in was verslonden?... De vreselijke zadenenvelop vretende sorteermachien ). Quote
divicento Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 zal als ik tijd vrij kan maken een nieuwe brievenbus doosje kopen moet helaas dit weekend werken Quote
loes Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 Als ze beschadigd is, baal ik er extra van omdat ik alles opnieuw had ingepakt op - ik dacht - toch wel erg stevige manier. Hardkartonnen envelop en daarbinnen ook meerdere zakjes samen nog eens in enveloppen, vooral de kleine, omdat enkele gripzakjes wat open waren gegaan en er zaden uit "lekten". was dat zo'n brievenbus doos?die zouden zonder problemen door de machines moeten gaan... als dat gesloopt wordt door een machine gaat daar iets goed fout. Quote
weknow Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 Volgens mij kun jij er dan niets aan doen, toch, Divicento! Dus schuldig hoef je je daarover niet te voelen. Ook ik voelde me minstens rot en verantwoordelijk (niet schuldig, want ik had echt mijn best gedaan om het goed te doen) omdat het niet mijn spullen zijn. De geldwaarde was misschien niet zo groot, maar diverse mensen hebben er zorg aan besteed (vooral Bubbels ook, die het organiseert) en voor wie het nog moet krijgen is het ook belangrijk dat ze wat leuke en aparte zaden kunnen krijgen. Toch vind ik het raar. Bij TNT gaat het fout...hun sorteermachine werkt niet goed en het gaat kapot....dat geven ze ook toe....ze kunnen het adres lezen nog en dus ook zien dat de envelop met een zegel op het postkantoor is gefrankeerd....en toch laten ze Divicento nog eens de porto van 3 Euro betalen. Nu is 3 Euro geen kapitaal (tenminste ik hoop dat Divicento bijvoorbeeld niet van de bijstand hoeft te leven, want dan is het wel veel...trouwens dat is ook prive en hoeft hij hier niet te vertellen! ) maar deugen doet dit "beleid" van TNT van geen kant. Eigenlijk vind ik het nogal "schofterig". Ikzelf denk dan maar...maak je er niet te druk over...de sop is de kool niet waard...je er kwaad om maken geeft je meer rottigheid dan het laten rusten.....maar eigenlijk zou dit naar de Consumentenbond moeten. Of de 41 items alles zijn....? Ik weet het echt niet! Het zal wel het meeste zijn....vermoed ik. Hoewel ik er zelf ook 8 of 9 papieren zakjes had ingedaan en enkele gripzakjes en er daarvan maar 4 tel. Wat er ook inzat was een stapeltje kleine gripzakjes, stickertjes en een adreslijst, die Bubbels had bijgesloten om het makkelijk te maken en het naar de volgende te sturen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.