Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Nieuw groentje!

L. Groenevingers

Recommended Posts

Goedendag allemaal,

Bij deze stel ik mijzelf even voor. Ik heet Laurens Groen, woonachtig in het prachtige Hoorn samen met vriendin en heb een tuin van 50 m2

waarvan 1/3 moestuin. Ik ben begonnen toen ik nog thuis woonde bij mijn vader, van hem mocht ik in het begin van 1 m2

tot moestuin maken vervolgens nadat hij de overheerlijke slakroppen, broccoli en rode kool gegeten had mocht ik er nog een

stuk bij nemen haha.

Sinds feb 2012 woon ik op mijzelf in Hoorn en ben nu wat serieuzer gaan moestuinieren. Binnenkort wil ik er nog een tuinkas

bij ookal is mijn tuin niet zo heel erg groot maaarrr het gaat om de opbrengst zeg ik dan maar!

Dit jaar had ik rode bieten, San Marzano tomaten, zuring, spinazie, sla, paprika en verschillende kruiden.

Volgend jaar wil ik iets anders planten daarom mijn interesse in deze site.

Mijn tuin is trouwens ingericht als sier/eet-tuin ziet er gezelliger uit vindt ik!

Mijn oude moestuin bij mijn vader:

IMG012622551380650921.JPG

Eeennnn mijn moestuin nu @ mijn place.. Hier was de moestuin nog jong, helaas heb ik geen duidelijke foto's gemaakt van de moestuin zelf

IMG255268401380652091.JPG

één van mijn eerste opbrengsten! Rode bieten!

IMG263138361380652178.JPG