Geplaatst: 2 oktober 201311 j Hallo,Ik ben hier helemaal nieuw. Ik heb sinds deze week een klein tuintje toegewezen gekregen. (ongeveer 30m2) Doordat ik opzoek was naar informatie ben ik op dit forum gekomen.
Geplaatst: 2 oktober 201311 j welkom en informatie genoeg hier. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 2 oktober 201311 j welkom hier op het nuttige forum een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 2 oktober 201311 j welkom hier op het nuttige forum een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 3 oktober 201311 j Welkom op het forum.Heb je al een beetje idee wat je graag wil met je tuin?Inspiratie genoeg op het forum...
Geplaatst: 3 oktober 201311 j hallo Wiepie, welkom! Klein beginnen maakt het eigenlijk alleen maar leuker vind ik. Veel plezier! Marijke. Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.