appelvrouw Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Mijn kweeperenboom zit weer boordevol! Veel te veel voor mij en Lie alleen, zelfs al maken we alle recepten van de site van Okke Wie woont in het Gooi/Omstreken en wil met mij ruilen: Kweeperen tegen stoofperen, die heb ik namelijk niet en wil ik wel.Ook een andere ruil kan, en niets kan ook, als ik ze maar niet weg hoef te gooien... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Chips... je woont wat ver weg voor mij..had anders graag wat met je willen ruilen.Onze Gieser hangt helemaal vol...... Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essie28 Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Kom je toevallig wel eens in zuid-Holland? Ik zou zo graag eens kweeperengelei willen maken. Ik heb alleen geen stoofperenboom helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Essie28, Kijk eens op www.kweepeer.nl Daar worden veel kweeperen aangeboden vanuit verschillende plaatsen in het land! Misschien zit er iets bij jou in de buurt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 Kom je toevallig wel eens in zuid-Holland? Ik zou zo graag eens kweeperengelei willen maken. Ik heb alleen geen stoofperenboom helaas. Nee, maar je mag bij mij komen halen als je niets vind...ook zonder stoofperenruil hoor... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts