Geplaatst: 17 november 201312 j Niet alleen als hoofdbedekking Huub... het andere Mutsgehalte ligt ook erg hoog in dit topic...
Geplaatst: 17 november 201312 j Auteur Ik kan alleen de dingen die ikzelf geplaatst heb editten, die van de andere niet. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 17 november 201312 j Humor en internet. @ Conny, dat is eigenlijk wat ik niet bedoelde. De suggestie van Erny is goed. Iets met het fenomeen mutsen breien, bijvoorbeeld: Mutsen breien. Als je zo vriendelijk wil zijn?
Geplaatst: 17 november 201312 j Ik lig in een deuk, kom niet meer bij... Overdosis binnenpretjes die zich een weg naar buiten banen...
Geplaatst: 17 november 201312 j Auteur Humor en internet. @ Conny, dat is eigenlijk wat ik niet bedoelde. De suggestie van Erny is goed. Iets met het fenomeen mutsen breien, bijvoorbeeld: Mutsen breien. Als je zo vriendelijk wil zijn? Oh Sorry, doe ik het weer niet goed WHheeee Zo beter Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 18 november 201312 j Sorry Conny, maar nu is het topic niet meer om speciaal voor HuubvG een muts te breien, maar nu zou het gewoon kunnen gaan over mutsen die eventueel door wie dan ook, voor, tijdens of na het moestuinieren gedragen zouden kunnen worden. Bedankt!
Geplaatst: 18 november 201312 j Auteur Graag gedaan hoor Huub. Sorry Thea. Eindelijk rust. Hihihihihi. Leef je leven dag voor dag.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.