Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Zelf een gft bak met plant maken

whersmy

Recommended Posts

hallo iedereen,

ik was van plan om zelf een gft-bak voor in de keuken te maken, waar aan de bovenkant ook aarde zit met een plant, zodat het afval uit de keuken gelijk door de plant opgenomen kan worden. Er moet redelijk veel in kunnen, rond de 30 liter, zodat je niet gelijk de bak hoeft te legen na een paar weken. de plant kan in de tussentijd mooi alle stoffen gebruiken.

florus-outdoor-garbage76431384971223.jpeg

zou dit idee kunnen werken?

groet!

Voor input rondom productontwikkeling, randvoorwaarden met betrekking tot wensen levend groen in een dergelijk product, kunt u zich tot mij wenden via pb.

87,50 p.u. voor advies.

ik zou mijn gft afval niet een paar weken lang in een open bak in de keuken willen hebben.

hoe je dat idee wilt met een plant snap ik ook niet. de compost komt onderin de bak, en de plant bovenin?

ik denk dat een beetje advies van Bit geen gek idee is.

Is het de bedoeling dat je dit in je keuken zet en de gft dan in je keuken laat rotten tot compost?

Ik wil niet weten watvoor ongedierte dat aantrekt en watvoor stank dat produceert.

Als je het buiten neerzet, vraag ik me, net als Loes, af hoe de plant bovenop bij de compost onderop moet komen.