whersmy Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 hallo iedereen, ik was van plan om zelf een gft-bak voor in de keuken te maken, waar aan de bovenkant ook aarde zit met een plant, zodat het afval uit de keuken gelijk door de plant opgenomen kan worden. Er moet redelijk veel in kunnen, rond de 30 liter, zodat je niet gelijk de bak hoeft te legen na een paar weken. de plant kan in de tussentijd mooi alle stoffen gebruiken. zou dit idee kunnen werken? groet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Voor input rondom productontwikkeling, randvoorwaarden met betrekking tot wensen levend groen in een dergelijk product, kunt u zich tot mij wenden via pb. 87,50 p.u. voor advies. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 ik zou mijn gft afval niet een paar weken lang in een open bak in de keuken willen hebben.hoe je dat idee wilt met een plant snap ik ook niet. de compost komt onderin de bak, en de plant bovenin? ik denk dat een beetje advies van Bit geen gek idee is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Zou zeker even met Bit praten!En producten ontwikkelen.. Ontwikkel producten die bij je eigen passie passen, iets waar je al kennis van hebt Want hoe doe je het met de geur? Hoe krijgt de plant de voeding binnen? En dan heb je ook no[ERROR: VOOR MEER TEKST, NEEM CONTACT OP MET BIT] Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 volg bovenstaande tips! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja1604 Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Is het de bedoeling dat je dit in je keuken zet en de gft dan in je keuken laat rotten tot compost?Ik wil niet weten watvoor ongedierte dat aantrekt en watvoor stank dat produceert. Als je het buiten neerzet, vraag ik me, net als Loes, af hoe de plant bovenop bij de compost onderop moet komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts