Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou nog -ooit beloofd- foto`s plaatsen van die azijnpotten winkel. Het was gewoon in een woonhuis bij een meneer die ze importeert en weer doorverkoopt vooral aan de USA

Hier een impressie:

IMG541646851391636849.JPGIMG541581241391636847.JPGIMG541446201387918834.JPG

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Mooi zeg!

Ik sprak onze Deso, de pottenbakker weer eens. Hij zou in februari zijn oven gaan stoken omdat hij dan opdrachten heeft voor een winkel, inmiddels is dit april geworden!! Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ik zou dus niet al te veel hierop gaan wachten, hoewel als hij dit alles VOOR 20 april kan realiseren dan kan ik ze meenemen naar Nederland naar de MTFD. Ik hou jullie op de hoogte en neem tzt een definitieve bestelling op dus iedereen die in tussentijd iets anders heeft gevonden, gekocht of gekregen, gelijk heb je! Voor degenen die heel graag deze Hongaarse willen: heb geduld, mijn buurman is niet voorspelbaar ..

• 1 maand later ...
  • 1 year later...
Geplaatst:

even dit onderwerp omhoog. Ik ben op zoek naar een leuke knoflook en/of uien bewaarpot. er zijn er maar weinig te vinden op internet. weet iemand nog een adresje?

• 1 year later...
Geplaatst:
Deze pot is binnen inmiddels. Wél een echte joekel hoor. Kreeg hem wel voor minder. Kraantje ga ik bestellen

DSCN538435511389373329.JPG

Ha Bit, de pot werkt vast prima voor azijn, maar is van oorsprong een pot uit een destilleerderij voor pure alcohol, of alcohol met toevoegingen voor de smaak. Als voorbeeld een foto van de Graanbranderij De IJsvogel in Arcen

"in de Watermolen, Arcen"

watermolen-Arcen-5166621477943974.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...