rombo319 Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Net als veel collega moestuinforummers heb ik ook een paar kippen.Zag laatst in een topic (weet niet meer welk) de naam zijdehoenders voorbij komen. Twee van mijn kippies zijn zijdehoenderkrielen. De andere twee zijn wyandotte s, ook krielen. Leuk koppel, maar vooral de zijdehoenders. Altijd vrolijk, altijd het haar door de war, een verbaasde blik in de pientere oogjes en ontzettend aaibaar.Vanmiddag effe twee fotos met m'n telefoon gemaakt, maar van matige kwaliteit. Het hele koppel met een waakzame haan op de achtergrond. en dit zijn Ingrid en Aloise, de twee pluizebollen. groets,arrie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Leuk! Hihi hier hebben we er ook een stel en ik moet altijd om ze lachen. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Ze zijn ook erg leuk, mooie kippen Arrie ! Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Oh wat een schatjes om te zien zeg! Quote groetjes Sandra Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Zei ik toch vrouwen en zijdehoenders Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Leuk! Hihi hier hebben we er ook een stel en ik moet altijd om ze lachen.Ik moest ook lachen toen ik de foto's zag, leuke kippen Arrie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 PokPokPokPokkkk! Leuk! Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rombo319 Posted April 2, 2011 Author Share Posted April 2, 2011 Zei ik toch vrouwen en zijdehoenders Nou ben ik toevallig man, maar ik vind mijn zijdehoenders echtwel leuk. groets,arrie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Ik bedoelde ''schatjes"" van Sandra, en dat veel vrouwen die niks met kippen opzich hebben, de zijdehoenderwel heel leuk vinden, tenminste in mijn familie. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rombo319 Posted April 2, 2011 Author Share Posted April 2, 2011 Ohw ja, groets,arrie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Ik bedoelde ''schatjes"" van Sandra, en dat veel vrouwen die niks met kippen opzich hebben, de zijdehoenderwel heel leuk vinden, tenminste in mijn familie.Nou ik vind die dotjes ook schatjes om te zien hoor whahaha maar ik vind bijna alle dieren schatjes om te zien! Quote groetjes Sandra Link to comment Share on other sites More sharing options...
marije124 Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Hier ook zijdehoenders en zelfs een broedende sinds gisteren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts