Oudholland Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 Ik heb een paar kleine plantjes van koolrabi staan, heel klein en nog nauwelijks een verdikking in de stengel, en enkele planten van rode kool (net zo klein).Vorig jaar aan het eind van het seizoen voor een euro een stuk of 20 planten gekocht zo van 'als het niets meer wordt is het ook geen zonde'.Deze komen na dit weekend als het goed is in de kas te staan, zou dat nog iets worden of schieten die meteen door van het voorjaar? Gr. Rob P.s. Als jullie denken, waarom zet je ze in de kas; ik ben de kas aan het bouwen op de plaats waar ik die planten vorig najaar heb uitgeplant en was te lui om ze te verplanten. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Jorg Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Hallo Rob, De kans is heel erg groot dat ze straks in het voorjaar door zullen schieten. Heb je de ruimte niet nodig? Laat er dan een paar staan bij wijze van proef. Misschien kun je er alsnog een klein rode kooltje (zal niet groot zijn) van oogsten voordat de planten doorschieten. Lekker in de salade bijvoorbeeld. Quote
Vuur Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 Hai Rob, zelfs al zouden ze doorschieten, dan kun je de bloemknoppen misschien gebruiken als mini-broccoli? Met waarschijnlijk nog een mooie kleur van de rode kool ook Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.