Wiebelkonijn Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Wie wil er zaden met mij ruilen?Ik ben op zoek naar komkommer, tomaat of courgette zaden. Zelf heb ik te ruilen:- Pompoen zaden (drie verschillende, waarvan twee uit eigen oogst. Helaas weet ik van alledrie de namen niet)- Stokroos- Paarse sperziebonen- Gewone sperziebonen- Doperwtjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Ik zou graag de paarse sperziebonen ontvangen heb voor jou wel komkommer of tomatenzaadjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Mocht je nog wat van die paarse sperziebonen over hebben, dan heb ik ook wel het e.e.a. voor je: tomaten (diverse), komkommer (gele tros) en courgette (bolcourgette). Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts