Jorieke123 Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 Heb je eigenlijk wat aan dit soort zakken? Ik had er vorig jaar wat voor je bij gedaan, maar er valt weinig aan te knopen denk ik. Door die gouden band? Ik heb er niet heel veel hoor... gewoon een aantal. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 28 maart 2014 Auteur Geplaatst: 28 maart 2014 Ik zou ze kunnen gebruiken om mais in op te hangen en te drogen...stel dat ze niet in het midden zijn opengescheurd? Vorig jaar had ik ook veel gele en oranje aardappelzakken ( van jou en van Thea?) die zijn daar perfect voor..hang ik onder het houthok in de wind... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 Die van mij waren houtzakken.Als je deze nog zou willen kan ik mijn zoon vragen? En Gemma neem je Pepino voor je mee ,heb ook nog een brave Hendrik? Graag ruilen voor de gele en rode aardperen? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
thea Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Geplaatst: 29 maart 2014 O dat is prima Thea. De rode aardperen heb ik in een potje zitten, en ik zag er een al opkomen. De gele ga ik even checken..zitten in een mand met aarde ter bewaring.Ja graag nog wat van die zakken.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Geplaatst: 29 maart 2014 Is er iemand die misschien een stek kiwibes heeft staan? Het liefst een zelfbestuiver (Issai)... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jizkaha Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 Nee sorry, die heb ik niet voor je.Maar wat ik vragen wilde, zou ik van jou ipv die Blauhildes de Chataigne droogbonen mogen? Die lijke me bij nader inzien nog leuker eh lekkerder Quote Zelluf doen
appelvrouw Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Geplaatst: 30 maart 2014 Dat zijn ze ook. Er is wel een verschil hè..de een is een droogboon, de ander een sperzieboon. Maar je krijgt gewoon allebei Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jizkaha Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Top dankjewel (ik weet het verschil tussen sperzie- en droogbonen hoor ) Quote Zelluf doen
SuusP Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Koolrabi's zijn gezaaid en gekiemd (wel nog behoorlijk klein, eerste echte blaadjes komen er net aan), gele tros is gezaaid maar nog niet gekiemd (maar ik heb er 9 te veel gezaaid, dus dat moet vast goed komen). Ik plak dit ook even in jouw topic!Bij deze dus. Graag forellenschluss sla zaadjes Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Nynkef Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 5 spitskoolzaailingen doen het redelijk goed voor je Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 april 2014 Auteur Geplaatst: 1 april 2014 Fijn Nynke! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
eelzuhtjuh Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Ik wil wel wat van deze bonen Jet, Haricot Chataigne d`Echenans je hebt me nieuwsgierig gemaakt Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
appelvrouw Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 prima! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Geplaatst: 3 april 2014 Ik heb vandaag enkele mini helleborusjes opgepot,,helleborus argutifolius. Verder heb ik twee wolmuntjes over. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Salamandertje Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Er zijn genoeg artisjokken opgekomen, dus ik heb 2 artisjokken en 1 Kermit aubergine voor je . Quote Bzzzz...
appelvrouw Geplaatst: 4 april 2014 Auteur Geplaatst: 4 april 2014 Dank Dank! Ik ga vandaag meteen een stukje ervoor vrijmaken..vlak voor mijn balkon. Deze geven het eerste jaar al bloemen naar je weet? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Salamandertje Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Ja, dit soortje is geselecteerd op vroeg bloeien en zou in het eerste jaar al een oogst moeten leveren. Quote Bzzzz...
appelvrouw Geplaatst: 5 april 2014 Auteur Geplaatst: 5 april 2014 Super!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Geplaatst: 6 april 2014 Nog een klein weekje en dan moet ik alles ingepakt hebben...ik heb nog staan voor wie wil:twee x knolletje Taro2 opgepotte rode aardperen2 x wolmunt.( wie had er al om wolmunt gevraagd eigenlijk..ik kan het niet meer vinden)Eventueel zaailingen helleborus..en nog wat zaden hier en daar.Nog 10 haagbeuken, 1 wilde kers, 2 acers en 3 gewone groene beuken..alles eenjarig en ingekuild.Ik hoef niet te ruilen hoor, wie er blij mee is? Vanuit de groep Franse tuinierders is er een vraag om pepers gekomen..dus als er iemand nog teveel pepers heeft en mij wat wil geven? Ze zullen een mooi tweede leven krijgen in een Franse kas Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Dat boomspul (haagbeuk, wilde kers, etc.) kan je mij altijd blij mee maken Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Geplaatst: 6 april 2014 Wat mij betreft zijn ze voor jou. Het zijn dus allemaal eenjarige..dan gooi ik ze in een grote pot samen..de acers wil je ook? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Ja hoor, als er tenminste niemand voor komt verder? We hebben hier nog heel wat aan te planten, we doen ons best Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Vanuit de groep Franse tuinierders is er een vraag om pepers gekomen..dus als er iemand nog teveel pepers heeft en mij wat wil geven? Ze zullen een mooi tweede leven krijgen in een Franse kas ik zal eens kijken wat ik nog kan missen . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
appelvrouw Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Geplaatst: 7 april 2014 Dank Stan..ik wacht het rustig af Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.