Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou ze kunnen gebruiken om mais in op te hangen en te drogen...stel dat ze niet in het midden zijn opengescheurd? Vorig jaar had ik ook veel gele en oranje aardappelzakken ( van jou en van Thea?) die zijn daar perfect voor..hang ik onder het houthok in de wind...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Die van mij waren houtzakken.

Als je deze nog zou willen kan ik mijn zoon vragen?

En Gemma neem je Pepino voor je mee ,heb ook nog een brave Hendrik?

Graag ruilen voor de gele en rode aardperen?

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

O dat is prima Thea. De rode aardperen heb ik in een potje zitten, en ik zag er een al opkomen. De gele ga ik even checken..zitten in een mand met aarde ter bewaring.

Ja graag nog wat van die zakken..

Geplaatst:

Dat zijn ze ook. Er is wel een verschil hè..de een is een droogboon, de ander een sperzieboon. Maar je krijgt gewoon allebei

Geplaatst:
Koolrabi's zijn gezaaid en gekiemd (wel nog behoorlijk klein, eerste echte blaadjes komen er net aan), gele tros is gezaaid maar nog niet gekiemd (maar ik heb er 9 te veel gezaaid, dus dat moet vast goed komen). Ik plak dit ook even in jouw topic!

Bij deze dus. Graag forellenschluss sla zaadjes

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Dank Dank! Ik ga vandaag meteen een stukje ervoor vrijmaken..vlak voor mijn balkon. Deze geven het eerste jaar al bloemen naar je weet?

Geplaatst:

Nog een klein weekje en dan moet ik alles ingepakt hebben...ik heb nog staan voor wie wil:

twee x knolletje Taro

2 opgepotte rode aardperen

2 x wolmunt.( wie had er al om wolmunt gevraagd eigenlijk..ik kan het niet meer vinden)

Eventueel zaailingen helleborus..en nog wat zaden hier en daar.

Nog 10 haagbeuken, 1 wilde kers, 2 acers en 3 gewone groene beuken..alles eenjarig en ingekuild.

Ik hoef niet te ruilen hoor, wie er blij mee is?

Vanuit de groep Franse tuinierders is er een vraag om pepers gekomen..dus als er iemand nog teveel pepers heeft en mij wat wil geven? Ze zullen een mooi tweede leven krijgen in een Franse kas

Geplaatst:

Wat mij betreft zijn ze voor jou. Het zijn dus allemaal eenjarige..dan gooi ik ze in een grote pot samen..de acers wil je ook?

Geplaatst:
Vanuit de groep Franse tuinierders is er een vraag om pepers gekomen..dus als er iemand nog teveel pepers heeft en mij wat wil geven? Ze zullen een mooi tweede leven krijgen in een Franse kas
ik zal eens kijken wat ik nog kan missen .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...