appelvrouw Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Geplaatst: 8 april 2014 (aangepast) Ik maak in deze dagen jullie bestellingen ( het pantgoed + spullen) klaar..willen jullie even controleren of ik niks vergeten ben? Yakon: Jasmin, B.Rinke,Indy,Geedee,B.Rose,LoraineEeuwig Moes: B.Rinke, JizkaH, Indy, Kruidje,Gemma, B.Rose: Onsterfelijkheidskruid: Jasmin, WillyBosasperge: Jootje, LoraineKnolkapucien: Erny, LoraineCitroentijm: MonikaSneeuwklokjes: Erny, Weknow, SuusPAloë Vera: Ciska, Esther, Monika, B.RoseMaarts Viooltje: KimSt. Janskruid: B.RinkeBes Daphne: BitZonnekroon: ErnyWitte uitjes: ErnyKruisbes Hinnomake: B.RinkeBosanemoon: WeknowEgyptische UI: Willy, Ilse, SuusPPlatte Peterselie: WillyEik: StanWeduwe in de rouw: RvOSmeerwortel: Geedee, B.RoseBruidsluierstellen: GeedeeMaagdenpalm: ErnyWitte en gele netels: JoriekeRode Aardperen: TheaBomenmix: JoriekeWolmunt: B.Rinke Boeken: B.Rinke 2 x, JizkaH 2 x, Connie, Erny, PiroskaEau de vie: HenkPiccalilly: GemmaGeld: Henk/Bit (gist en vermiculiet) de zaden heb ik al eerder ingepakt..zou goed moeten zijn De Sechuanpeperstekken zien er nog niet uit alsof ik ze uit elkaar kan halen..en nog geen worteltje te zien..en de zaden komen ( nog niet) op Dus Angela, Piroska, Erny, helaas deze Mtfd geen Sechuanpeper.Jasmin de hyssop is na het verplanten dood gegaan. 9 april 2014 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
fred81 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 hallo hoelang zouden de bamboe stokken moeten zijn?ik kan ze afdoen bij men ouders thuis. groetjes frederik Quote
Loraine Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Mijn bestelling is compleet Je wou alleen nog even kijken of je een yakon kon missenDankjewel alvast Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
SuusP Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Ook ik ben compleet. Maar ik zie net Egyptische ui staan. Mocht je nog een Egyptische ui kunnen missen, dan zou die zeer welkom zijn! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
appelvrouw Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Ik heb nog een potje met zeer mini E. uitjes..die gaan nog wel groeien..ik neem ze mee.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
borderrose Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 sneeuwklokjes had je ook nog voor me beloofd, en eventueel yakon;-) Quote
appelvrouw Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Yakon sta je er al voor op, sneeuwklokjes was ik vergeten..ik zorg ervoor! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 (aangepast) De laatste dagen..vrijdag wil ik het allemaal klaar hebben!Ik heb de volgende gepotte planten nog staan..iemand nog belangstelling? 2 x vrouwenmantel2 x rode aardpeer2 x onsterfelijkheidskruid1 x st. janskruid Erny Verder nog over: drie kleine knolkapucientjes( samen in een zakje, volgens mij mooi samen te planten)SuusPenkele zaailingen van de mariadistel 10 april 2014 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Nou das ook zielig, dat St. Janskruid in zn uppie... Doe die maar naar mij dan. Quote
SuusP Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Het zakje knolcapucientjes kan ik vast nog wel een plekje voor vinden Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
appelvrouw Geplaatst: 10 april 2014 Auteur Geplaatst: 10 april 2014 Fijn! Ik schrijf jullie naam erop! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Jet het is bij Gemma. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Geweldig, dank je wel! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Oh ik zou wel een stekje onsterfelijkheidskruid willen! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Gaat nog net! Ik heb nog een mooie pot met uit z. frankrijk meegenomen vuurrode wingerd( vijfvingerige wingerd) ..ik had er twee, ik heb er toch geen plek voor de tweede..Is er iemand die die wil ruilen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Connie Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Mag ik je vuurrode wingerd Appelvrouw?Zeg maar wat je er eventueel voor wil ruilen, wie weet kan ik eraan komen. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Je mag hem.Ik zoek nog bamboe stokken/stokjesPhloxen (planten)zaad van vlijtig liesje... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Mensen het is klaar met het geruil..ik ga alles klaar zetten voor de vrachtvervoerder Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Connie Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Je mag hem.Ik zoek nog bamboe stokken/stokjesPhloxen (planten)zaad van vlijtig liesje...Helaas Jet ,dat heb ik geen van alle Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Heb je iets met bloemen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Connie Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Ik heb toevallig vanmorgen een doosje met 3 Aguilegia`s gekocht (kleuren mix).Die mag je wel hebben als je wilt. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Ben je betoeterd? die heb je lekker voor jezelf gekocht! Nee, iets wat je uit de tuin kunt scheppen bedoel ik. En anders niks hoor..is ook goed Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Connie Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 Maakt niet uit hoor Jet , koop ik gewoon weer nieuwe desnoods.Verder heb ik niet echt veel bloemen in mijn tuin staan behalve dan een rododendron die moet wijken, maar die is dermate groot dat ik die vast niet in de auto van Nynke kan proppen .Wat ik nog wel heb liggen zijn 2 bollen van de Amaryllis , die waren uitgebloeid en heb ik vervolgens laten drogen, maar of daar nog leven in zit dat weet ik echt niet? Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
appelvrouw Geplaatst: 12 april 2014 Auteur Geplaatst: 12 april 2014 Dat is leuk..heb je ze meteen na de bloei laten drogen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Connie Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 Ja , ik heb ze te drogen gelegd en er verder nog niks mee gedaan.Toevallig heb ik van de week gevoeld of ze hard waren en dat waren ze.Mijns inziens zijn ze nog oke.Als je ze wilt neem ik ze mee voor je. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.