appelvrouw Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Geplaatst: 18 april 2014 OK derde knolletje voor jou. Ik hoop heel erg dat ik het niet vergeet..wil je Sander zeggen erom te vragen? Ik ben ook nog vergeten lijsten af te drukken met wat ik krijg..het meeste wat ik geef zit keurig gelabeld en ingepakt... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Jetttttt....vergeet je mijn bosasperge niet? Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Geplaatst: 18 april 2014 Nee lieve schat, als ik die vergeet, dan ook een heleboel andere planten..ze staan in een kratje hier, eigenlijk al vlak bij jou, klaar als je op de fiets stapt heb je hem over een halluf uurtje Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Ja ik geef het aan Sander door, hij heeft mijn lijst al en ik stuur hem nog wat aanvullingen die hij zelf erop moet zetten. leuk die kurkuma! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Erny Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Huubs kurkuma mag wel met mij mee, pas ik er wel op tot ie hem ophaalt. Quote
kenbeimer Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik heb op zich interesse in boerenwormkruid voor konijn. Ik heb weinig ruilwaar, kan ik het ook gewoon kopen? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
appelvrouw Geplaatst: 20 april 2014 Auteur Geplaatst: 20 april 2014 Ken Sorry, ik zie je bericht nu pas. Ik heb het hele zakje boerenwormkruid aan Nynke gegeven, misschien wil zij wat zaadjes afstaan? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
kenbeimer Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Hoeft niet hoor, hahaha. Ik heb op zich nog wat staan hier, als er wat over was had ik dit willen zaaien voor konijn. Moet het nu doen met oude stekken en de boel flink laten wortelen. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.