Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik was in de veronderstelling dat ik nog zaadjes had liggen, maar heb me waarschijnlijk vergist

Wie heeft een paar zaadjes voor me van een lekker, niet loeischerp, pepertje??

Verzendposten vergoed ik natuurlijk

Groetjes,

Nynke

Geplaatst:

Ik heb evt. Spaanse peper voor je

Gr Aggi3

Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.

Geplaatst:

hEy ik heb de gewone Spaanse peper voor je en de hongarian hot was. Een wat grotere groen/gele peper die dat fris is van smaak en daarna een klein pitje heeft. Ook lekker in de salade.

Geplaatst:

Eerst even een vraag ?

van een lekker, niet loeischerp, pepertje??
wat is bij/voor jou scherp ? jalapeño is op de scovilleschaal milder dan Cayenne.

Dus als je even laat weten wat voor jou mild is heb ik mogenlijk wel e.e.a. voor je.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Bedankt Stan !! Ik heb ruim genoeg aan de peperzaadjes die Aggi, Henk en Cupcake voor me hebben, dus het tpic mag van mij gesloten worden, ik heb maar zo'n klein tuintje

Geplaatst:

Ik kreeg een peebeetje van Aggi3 en wilde daar op reageren, maar ik kreeg dit bericht:

Enkele gebruikers konden niet worden toegevoegd, omdat ze hun PB-functie hebben uitgeschakeld.

Dus ik kan haar niet bereiken

Aggi, ik heb de zaadjes van Henk al binnen en krijg er ook nog een paar van een vriendinnetje.

Groetjes,

Nynke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...