Ga naar inhoud

Moestuinforumdag 20 april. Allen welkom. Geef je hier op:

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tot nu toe kan ik er nog bij zijn. Mijn definitieve besluit weet ik helaas pas vrij laat. Er kunnen last-minute dingen zijn waardoor ik toch iets anders heb.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:

Tot nu toe niets op 20 april. Ik acht de kans steeds groter aanwezig dat ik kan. Mag ik ook eventueel iemand meenemen?

Geplaatst:

spike komt ook

en ik neem mijn broer mee als dat goed is ?

Moet nog even uit zoeken wat ik nog meer moet invullen wat ik mee neem voor de gast vrouw en heer dacht mijn eigen luch mee te nemen.

Geplaatst:

Zowel ik als mijn vrouw waren er volledig aan voorbij gegaan dat het 20 april Pasen is. Helaas hebben we dan (zoals elk jaar) andere verplichtingen en kunnen we daarom niet aanwezig zijn

--------------------------------------

Django

Geplaatst:

Ik kom er nu pas achter dat 20 april ook pasen is, lol. ovb kan nog gewoon blijven staan, ik probeer er z.s.m. achter te komen (sorry)

Geplaatst:

Ik wil heel graag komen, maar zal wel alleen komen. Ben nog wel een klein beetje huiverig, gezien ik niemand ken en toch een (lichte) vorm van autisme heb. Kan zo zijn dat ik niet lang blijf, wanneer blijkt dat ik niet in de groep pas. Ik heb zondag wel vrij hiervoor... Had iemand mee willen nemen om de drempel kleiner te maken, maar dat wordt lastig met pasen.

Iemand die me kan overtuigen om te gaan?

Geplaatst:

Gewoon gaan!

Ik snap het huiverige, zeker als je alleen komt, maar het is een fijne groep mensen, met dezelfde interesses, komt helemaal goed. De eerste keer dat ik ging vond ik het ook doodeng, en nog gaan dingen niet altijd makkelijk, maar sinds ik 50 ben moet ik van mezelf dingen gewoon doen die ik leuk vind. Ik heb zoveel dingen laten lopen......begin gewoon maar wat eerder dan ik met lekker alles doen wat je wilt, ook al is er die drempel! En blijf vooral jezelf!

Geplaatst:

Ken, kom gewoon het is echt heel leuk. Niets hoeft en veel kan/mag. Je kan de kat uit de boom kijken(zet ik er wel een in voor je) of gelijk (mee) babbelen/zaailingen ruilen of kijken of er op de zaailingen tafel iets voor je bij staat ? Je kan ook enkel varkens kijken en of bij het eten blijven staan(happen). En je (lichte) vorm van autisme zal echt geen probleem zijn(zal je ook niet de enige mee zijn).

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Ik kom ook voor de eerste keer en kan (op Nynke na ,sinds vandaag)ook helemaal niemand.

Gewoon lekker jezelf zijn dan komt het allemaal vast en zeker goed

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

Ik kom ook voor het eerst

wel met mijn kids maar denk ook gelijk ojee als ze maar niet te druk doen geen driftaanval krijgen of raar doen .(mijn dochtertje is een echt blad wat zo kan omslaan in een driftkikertje)

toch ga ik gewoon en ik zie wel wat er van komt., anders kom ik nergens meer wat ik leuk vind.

lukt het niet ga ik gewoon wat eerder weg.

als je het niet probeert weet je het nooit en niet geschoten is altijd mis

Dus gewoon komen

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...