eelzuhtjuh Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 ConnY rijdt met mij mee dus dat is ook geregeld en wij zijn weer van de partij!Misschien kan ik dan zelfs wel stoer doen met mijn nieuwe kas die hopelijk snel gebouwd gaat worden Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Connie Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Fijn dat het geregeld is. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Ciska Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 Ik neem mijn wederhelft ook mee, zijn naam is Jim Quote
kenbeimer Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 Tot nu toe kan ik er nog bij zijn. Mijn definitieve besluit weet ik helaas pas vrij laat. Er kunnen last-minute dingen zijn waardoor ik toch iets anders heb. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
appelvrouw Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Geplaatst: 24 maart 2014 OK! Kijken jullie ook allemaal even hier moestuinforum-dag-2014-wie-brengt-wat-mee-t11931.html ( nee jij niet Jorieke ) en geef je op voor de lunch etcetera... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
kenbeimer Geplaatst: 25 maart 2014 Geplaatst: 25 maart 2014 Zou op de beginpost misschien geplaatst kunnen worden waar het is? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
DjangoV Geplaatst: 25 maart 2014 Geplaatst: 25 maart 2014 Zou op de beginpost misschien geplaatst kunnen worden waar het is?Het adres staat in het 'algemene' moestuinforumdag-topic:Voor iedereen: Welkom op de Moestuin-forum-dag 20 april Quote --------------------------------------Django
henkg Geplaatst: 25 maart 2014 Geplaatst: 25 maart 2014 Mod melding: beginpost is nu aangepast. Link naar "wat is het, en waar" toegevoegd. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
kenbeimer Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Tot nu toe niets op 20 april. Ik acht de kans steeds groter aanwezig dat ik kan. Mag ik ook eventueel iemand meenemen? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
spike Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 spike komt ook en ik neem mijn broer mee als dat goed is ?Moet nog even uit zoeken wat ik nog meer moet invullen wat ik mee neem voor de gast vrouw en heer dacht mijn eigen luch mee te nemen. Quote
DjangoV Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Zowel ik als mijn vrouw waren er volledig aan voorbij gegaan dat het 20 april Pasen is. Helaas hebben we dan (zoals elk jaar) andere verplichtingen en kunnen we daarom niet aanwezig zijn Quote --------------------------------------Django
appelvrouw Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Geplaatst: 6 april 2014 Jammer! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Jammer zeg! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Gemma Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Mijn man, Willem, komt ook mee! Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
SuusP Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Ik ben erbij met pasen, dus de ovb mag weg Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
kenbeimer Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Ik kom er nu pas achter dat 20 april ook pasen is, lol. ovb kan nog gewoon blijven staan, ik probeer er z.s.m. achter te komen (sorry) Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
kenbeimer Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Ik wil heel graag komen, maar zal wel alleen komen. Ben nog wel een klein beetje huiverig, gezien ik niemand ken en toch een (lichte) vorm van autisme heb. Kan zo zijn dat ik niet lang blijf, wanneer blijkt dat ik niet in de groep pas. Ik heb zondag wel vrij hiervoor... Had iemand mee willen nemen om de drempel kleiner te maken, maar dat wordt lastig met pasen. Iemand die me kan overtuigen om te gaan? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
jootje Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Gewoon gaan! Ik snap het huiverige, zeker als je alleen komt, maar het is een fijne groep mensen, met dezelfde interesses, komt helemaal goed. De eerste keer dat ik ging vond ik het ook doodeng, en nog gaan dingen niet altijd makkelijk, maar sinds ik 50 ben moet ik van mezelf dingen gewoon doen die ik leuk vind. Ik heb zoveel dingen laten lopen......begin gewoon maar wat eerder dan ik met lekker alles doen wat je wilt, ook al is er die drempel! En blijf vooral jezelf! Quote
Stan Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Ken, kom gewoon het is echt heel leuk. Niets hoeft en veel kan/mag. Je kan de kat uit de boom kijken(zet ik er wel een in voor je) of gelijk (mee) babbelen/zaailingen ruilen of kijken of er op de zaailingen tafel iets voor je bij staat ? Je kan ook enkel varkens kijken en of bij het eten blijven staan(happen). En je (lichte) vorm van autisme zal echt geen probleem zijn(zal je ook niet de enige mee zijn). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Er zijn meer mensen die voor de 1e keer komen, het is dus niet een vaste groep met bekenden. Dat scheelt al. Er is genoeg ruimte om even rustig ergens te zitten of te kijken, als je even weg wilt van de groep. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Connie Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Ik kom ook voor de eerste keer en kan (op Nynke na ,sinds vandaag)ook helemaal niemand.Gewoon lekker jezelf zijn dan komt het allemaal vast en zeker goed Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
beertjerinke Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Ik kom ook voor het eerstwel met mijn kids maar denk ook gelijk ojee als ze maar niet te druk doen geen driftaanval krijgen of raar doen .(mijn dochtertje is een echt blad wat zo kan omslaan in een driftkikertje)toch ga ik gewoon en ik zie wel wat er van komt., anders kom ik nergens meer wat ik leuk vind. lukt het niet ga ik gewoon wat eerder weg. als je het niet probeert weet je het nooit en niet geschoten is altijd mis Dus gewoon komen Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.