Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mooi. Ik heb ondertussen deze lijst voor jou staan : Haricot Chataigne d`Echenans/ Eeuwig Moes/Haricot coco/

Fortex/ Flageolet/kruisbes Hinnomaki/Yakon/Citroenmelisse/ St Janskruid, boek, wolmunt...

Ik had trouwens toch nog dat boek gevonden dat ik bedoelde 12 maanden tuinieren. Het is wel een beetje oud, uit `71 en het ruikt ook muf, het zat (te) lang in een doos. Je mag het er bij als je wilt, anders gaat het bij het oude papier...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

graag Lijkt me intresant

voor jou heb ik op staan:

15 Broccoliplantjes/15 rode kool plantjes/50 beugels voor tomaten/1gele en 1rode puntpaprika/2 komkommers chineese slangen / /basilicum/ronde komkommer /o.i kers/afrikaantje/ tomaat black cherry

Hoeveel afrikaantjes en o.i kers wilde je hebben ?

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Wat bloemetjes betreft: kijk maar wat je kwijt kan, een leuk potje..

Heb je snackkomkommers over? Of nu niet meer? Anders zou ik daar ook wel een van willen..ik heb net plek voor 6 komkommers gemaakt dus ik kan nog wat meer kwijt

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik heb ook nog wel wat zaden van blauwe(groot) en driekleurig viooltje. Geef maar een brul als je er van wil hebben.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Alles staat klaar om morgen in te pakken in de kratten

de overige stekken neem ik ook mee wie weet kan ik er iemand nog een plezier mee doen.

zaden die ik teveel heb staan ook klaar om mee te nemen.

heb er zin in

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...